شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#طارمی#گواردیولا#جزیره#انگلیسی#آرسنال

طارمی رمز برهم زدن معادلات گواردیولا و لیگ جزیره +عکس

طارمی رمز برهم زدن معادلات گواردیولا و لیگ جزیره+عکس

رسانه انگلیسی از برنامه سرمربی آرسنال برای جذب ستاره ایرانی پورتو خبر داد.

به گزارش مشرق، نشریه «آبولا» پرتغال روز گذشته در خبری از علاقه مندی باشگاه آرسنال برای جذب مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو خبر داد.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «goonertalk» از برنامه میکل آرتتا سرمربی توپچی های لندن برای بهم زدن معادلات لیگ جزیره با جذب مهدی طارمی پرده برداشت.  

این رسانه انگلیسی نوشت: غول شمال لندن (آرسنال) فصل خود را در لیگ برتر عالی شروع کرده است و در حال حاضر با برتری یک امتیازی نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

طارمی رمز برهم زدن معادلات گواردیولا و لیگ جزیره +عکس

تیم پپ گواردیولا بدیهی است که شانس اول مورد نظر برای کسب عنوان قهرمانی دوباره هستند، اما میکل آرتتا امیدوار است که با تیم در حال پیشرفت خود در آرسنال در این دوره معادلات را برهم بزند.

برای این کار، این مربی اسپانیایی باید زمستان امسال در بازار نقل و انتقالات حمایت شود. به همین خاطر توپچی ها متعهد به جذب طارمی ستاره ایرانی پورتو شدند.

پورتو پس از جام جهانی آماده فروش طارمی خواهد بود، زیرا زمستان گذشته از عملیات مشابهی (انتقال لوئیس دیاز به لیورپول) سود برد.

علاوه بر این، نماینده طارمی نیز آماده است تا برای انتقال موکل خود تلاش کند. گفته می شود همتای لندنی آرسنال یعنی چلسی هم به جذب ستاره ایرانی علاقه مند است.

طارمی با در بازی هوایی و روبه جلو قوی است اما با دریبل زدن و پاس های کلیدی خود در یک سوم پایانی نیز رقبا را تحت تأثیر قرار  می دهد. از این رو او چندین پاس گل نیز در دوران حضورش در پورتو داده است.

این بازیکن ۳۰ ساله در فصل ۲۰۲۱/۲۲ عملکرد درخشانی داشت و ۲۶ گل و ۱۷ پاس گل در ۴۸ بازی به ثبت رساند.

او در فصل جدید با ۷ گل و ۶ پاس گل از ۱۱ بازی، فرم خود را ادامه داده است.

طارمی در حال حاضر ۱۸ میلیون پوند ارزش گذاری شده است، اما پورتو  به دنبال ۳۰ میلیون پوند برای فروش این بازیکن ایرانی است.