شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیروی انتظامی
نیروی انتظامی خوب توانست در برابر ناامنی‌ها در میدان حضور پیدا کند

آیت الله مکارم شیرازی:

نیروی انتظامی خوب توانست در برابر ناامنی‌ها در میدان حضور پیدا کند

لازم بود نیروی انتظامی گزارش جدی از تحقیقات خود ارائه می‌داد تا جلوی بهانه ها گرفته شود

آیت‌الله مکارم شیرازی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی از تلاش‌های این نیرو قدردانی کرده و گفت: نیروی انتظامی به خوبی توانسته در برابر ناامنی‌ها در میدان حضور پیدا کند.

اعتمادآنلاین|

سردار حسین، اشتری فرمانده انتظامی کشور روز گذشته با حضور در دفتر این مرجع تقلید با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی، آیت‌الله مکارم شیرازی در این دیدار از تلاش‌های این نیرو قدردانی کرده و گفت: نیروی انتظامی به خوبی توانسته در برابر ناامنی‌ها در میدان حضور پیدا کند.

وی با اشاره به حوادث اخیر، سه عامل دشمنان خارجی، فضای مجازیِ رها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از علل اصلی دانسته و افزودند: تا زمانی که این عوامل باشد، احتمال آشوب وجود دارد، چرا که دشمنان خارجی همیشه در پی ضربه‌زدن به نظام اسلامی هستند و مشکلات اقتصادی نیز بهانه به دست آن‌ها می‌دهد.

این مرجع تقلید تأکید: باید صف کسانی که به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند از صف افراد شرور که در پی آشوب و ناامنی در کشور هستند، جدا گردد.

وی سپس به مرگ خانم امینی اشاره کرده و افزود: لازم بود نیروی انتظامی و دیگر نهادهای ذی‌ربط گزارش جدی و فوری از تحقیقات خود ارائه می‌دادند تا جلوی این بهانه ها گرفته شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها را بیانگر مخالفت آنان با این گونه اغتشاشات و جریانات دانسته و افزودند: معاندین نظام و کشور با تحریک احساسات جوانان و تعرض و ایجاد ناامنی، آتش زدن آمبولانس، غارت و تخریب اموال و کشتن مردم بی‌گناه، خودشان را رسوا کردند و چهره‌ی واقعی آن‌ها برای مردم آشکار گردید.

وی با اشاره به مسئله حجاب در کشور، اکثریت مردم را پای‌بند به حجاب و عفاف دانست.

آیت‌الله مکارم شیرازی با تأکید بر شفاف‌سازی مسائل اقتصادی توسط دولت افزود: دولت باید نسبت به سامان‌دادن مشکلات اقتصادی و گرانی اقدام جدی نماید.