شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیروی انتظامی
گوناگون

آیت‌الله مکارم شیرازی | صحبت های آیت‌الله مکارم شیرازی درمورد اعتراضات اخیر

صحبت های مرجع تقلید آیت‌الله مکارم شیرازی درمورد اعتراضات اخیر | لازم بود نیروی انتظامی گزارش جدی درمورد خانم امینی ارائه می‌داد تا جلوی این بهانه ها گرفته شود!

آیت الله مکارم شیرازی گفتند: سه عامل دشمنان خارجی، فضای مجازیِ رها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از علل اصلی حوادث اخیر است و تا زمانی که این عوامل باشد، احتمال آشوب وجود دارد.

صحبت های مرجع تقلید آیت‌الله مکارم شیرازی درمورد اعتراضات اخیر |  لازم بود نیروی انتظامی گزارش جدی درمورد خانم امینی ارائه می‌داد تا جلوی این بهانه ها گرفته شود!

 صحبت های آیت‌الله مکارم شیرازی درمورد اعتراضات اخیر 

آیت الله مکارم شیرازی گفتند: سه عامل دشمنان خارجی، فضای مجازیِ رها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از علل اصلی حوادث اخیر است و تا زمانی که این عوامل باشد، احتمال آشوب وجود دارد.

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور از تلاش‌های این نیرو قدردانی کرده و گفتند: نیروی انتظامی به خوبی توانسته در برابر ناامنی‌ها در میدان حضور پیدا کند.

در صحبت های آیت‌الله مکارم شیرازی درمورد اعتراضات اخیر ایشان ، سه عامل دشمنان خارجی، فضای مجازیِ رها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را از علل اصلی دانسته و افزودند: تا زمانی که این عوامل باشد، احتمال آشوب وجود دارد، چرا که دشمنان خارجی همیشه در پی ضربه‌زدن به نظام اسلامی هستند و مشکلات اقتصادی نیز بهانه به دست آن‌ها می‌دهد.

در صحبت های آیت‌الله مکارم شیرازی درمورد اعتراضات اخیر ایشان تأکید کردند: باید صف کسانی که به گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند از صف افراد شرور که در پی آشوب و ناامنی در کشور هستند، جدا گردد.

ایشان به مرگ خانم امینی اشاره کرده و بیان کردند: لازم بود نیروی انتظامی و دیگر نهادهای ذی‌ربط گزارش جدی و فوری از تحقیقات خود ارائه می‌دادند تا جلوی این بهانه ها گرفته شود.

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها را بیانگر مخالفت آنان با این گونه اغتشاشات و جریانات دانسته و افزودند: معاندین نظام و کشور با تحریک احساسات جوانان و تعرض و ایجاد ناامنی، آتش زدن آمبولانس، غارت و تخریب اموال و کشتن مردم بی‌گناه، خودشان را رسوا کردند و چهره‌ی واقعی آن‌ها برای مردم آشکار گردید.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به مسألۀ حجاب در کشور، اکثریت مردم را پای‌بند به حجاب و عفاف دانستند.

وی با تأکید بر شفاف‌سازی مسائل اقتصادی توسط دولت افزودند: دولت باید نسبت به سامان‌دادن مشکلات اقتصادی و گرانی اقدام جدی نماید.

منبع: انتخاب