شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#نمایندگان مجلس

انتقاد تند پناهیان به برخی عمامه به سرها در ناآرامی‌های اخیر | شعبه ستاد امر به معروف در مجلس ایجاد شود | دو قطبی سازی منکر بزرگ است

پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲

حجت الاسلام پناهیان گفت: پیشنهاد می کنیم ستاد امر به معروف و نهی از منکر شعبه ای در مجلس برپا کند و به نمایندگان مجلس آموزش دهد منکر بزرگ چیست، امروز منکر بزرگ همان دو قطبی سازی است.

پناهیان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در مراسم وداع با پیکر بسیجی شهید مهدی زاهدلویی که در مسجد اعظم حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد اظهار داشت: در روایت آمده قُم عُشُّ آلِ مُحَمَّدٍ و مرکز نشر معارف دینی در اقصی نقاط عالم است و این مرکزیت تا ابد باقی می ماند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان در ادامه بیان کرد: امام حسن عسکری (ع) فرمودند هیچ فتنه و ابتلائی پیش نمی‌آید مگر اینکه خیری برای مومنین در بردارد و فتنه های آخرالزمانی موجب غربال منافقین خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: از برخی اشتباهات می توان گذشت اما از بسترسازی منافقین نباید به راحتی عبور کرد، منافق به دنبال دو قطبی سازی در جامعه است که باید نیت سوء و پلید آنها برای مردم افشا شود.

وی گفت: دو قطبی سازی در جامعه منکر بزرگی است، برخی عمامه به سرها در اتفاقات اخیر با دوقطبی سازی به آتش فتنه دامن زدند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان بیان کرد: نفاق از جنس دوقطبی سازی جامعه، خطرناک تر از نفاق کشتن اولاد پیامبر است، چرا صدا و سیما به دو قطبی سازی جامعه رسمیت می بخشد؟

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: در جامعه ما حزب به معنای صحیح وجود ندارد و اینها باندهای سیاسی هستند و به دوقطبی سازی دامن می زنند.

وی عنوان کرد: با دو قطبی سازی در کشور، مشکلات تبدیل به بحران و اعتراضات تبدیل به نفرت می شود و دو قطبی سازی‌های احزاب سیاسی راه حل مشکلات کشور را بسته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان اظهار داشت: نماینده مجلسی که خود آذری زبان است به دنبال دو قطبی سازی ترک و فارس است.

وی گفت: نادیده گرفتن خدمات نیروهای انتظامی ظلم به ملت است، زیرا آنها در صدد ایجاد امنیت هستند، اما دو قطبی سازی ستم بزرگی است، اگر دوقطبی سازی در جامعه نباشد مشکلات کشور حل شدنی است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: حجاب قانون است و برای اینکه این حکم خدا به قانون تبدیل شود باید دو قطبی سازی از بین برود، در حوادث اخیر حجاب بهانه ای برای دشمن بود.

وی عنوان کرد: چرا برخی به راحتی وطن فروشی می کنند، نماینده مجلس باید زمان طاغوت را به عصر انقلاب ترجیح دهد؟ شورای نگهبان نگاه کند آیا قانونی در این زمینه نداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان تصریح کرد: اینترنت نیز بر دوش قطبی سازی در کشور موج سواری کرد و لطمه های زیادی به بار آورد.

وی بیان کرد: پیشنهاد می کنیم ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک شعبه‌ای در مجلس برپا کند و به مجلسیان آموزش دهد منکر بزرگ چیست، امروز منکر بزرگ همان دو قطبی سازی است.