شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

مربی استقلال: نبودن ساپینتو به ما ضربه می‌زند/ وریا غفوری فردا حریف ماست

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: هدف استقلال کسب پیروزی و ۳ امتیاز مقابل فولاد است.

مربی استقلال: نبودن ساپینتو به ما ضربه می‌زند/ وریا غفوری فردا حریف ماست

روی ماتا در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم استقلال و فولاد اظهار داشت: فردا یک بازی خانگی داریم و مقابل یک تیم خیلی خوب که بازیکنان خیلی خوبی دارد. ان ها در بازی اخیر خود خیلی گل نخورده اند و این تیم از نظر دفاعی شرایط خوبی دارد و منتظر است از اشتباهات ما استفاده کنند. باید تمرکز بالایی داشته باشیم و شرایط خوبی داریم و امیدواریم یک بازی خوب را انجام بدهیم و هدفمان کسب ۳ امتیاز بازی است. باعث تاسف است که هواداران در بازی فردا نیستند و می خواهیم برد فردا را به هواداران و سرمربی تقدیم کنیم.

امیدوارم دیگر اتفاقات بازی با گل گهر رخ ندهد

مربی استقلال گفت: امیدوارم فردا جو خوبی حاکم شود و دیگر اتفاقات بازی گل گهر نیفتد. کادرفنی هر دو تیم باید روی کار خودشان تمرکز کنند. باید همه برای تیم خودشان خوب کار کنند و بهترین‌ها را برای تیمشان رقم بزنند. 

مقابل فولاد با ظرفیت کامل در بازی حاضر می شویم

ماتا در مورد غایبین استقلال در بازی فردا، عنوان کرد: این مربوط به کادرفنی است و فردا ببینید چه کسانی بازی می‌کنند و چه کسانی بازی نمی‌کنند. اکثر بازیکنان در شرایط ایده‌آل هستند و با ظرفیت کامل دربازی حاضر می‌شوند. فقط زواری و آرمان رمضانی مصدوم هستند.

ساپینتو رئیس و رهبر همه ما است

مربی استقلال در خصوص تاثیر نبود ساپینتو، گفت: اگر بگویم تاثیری ندارد، دروغ گفته‌ام. او رئیس و رهبر همه ما است. بودنش روی نیمکت خیلی مهم است. نه تنها رهبری بلکه شورواشتیاقش خیلی می‌تواند کمک کند. متاسفانه در کنار تیم نیست. تمام هفته روی این با بازیکنان کار کردیم که شرایط مطلوبی برای تیم ایجاد شود. هفته خیلی خوبی را پشت سرگذاشتیم. سرمربی برای فردا بازیکنان را خیلی خوب آماده کرده و آن‌ها هم شور و اشتیاق دارند که برد را به سرمربی تقدیم کنند. 

وریا حریف ما در ۹۰ دقیقه است

وی در مورد شرایط فولاد و حضور وریاغفوری در این بازی، اظهار داشت: همانطور که گفتم بازی خیلی سختی داریم. فولاد تیم سرسختی است. نقاط قوت زیادی دارند. آن‌ها را خوب آنالیز کردیم. می‌دانیم چه چالش‌هایی داریم و با چه چیزی روبرو می‌شویم برای آن‌ها هم بازی سختی خواهد بود. اعتماد به نفس خوبی داریم. تمرینات خوبی در هفته پشت سر گذاشتیم. وریا هم بازیکن سابق استقلال بوده و فردا حریف ما در نود دقیقه است.

می دانستیم تلاش هایمان در آینده جواب می دهد

مربی استقلال در مورد اینکه نسبت به اول فصل چه اتفاقی افتاد این تیم الان به صدر جدول نزدیک شده، عنوان کرد: موقعی که شروع کردیم اول فصل بودیم. هر هفته که می‌گذرد می‌خواهیم پیشرفت کنیم. می‌دانستیم تلاش‌هایی که می‌کنیم برایمان در آینده پرثمر خواهد شد. نسبت به تیم پارسال چندتغییر داشتیم. چند مورد را تغییر دادیم. ایده‌هایی که سرمربی ما دارد را پیاده می‌کنیم و نتایج راهم خودتان می‌بینید. تمامی تلاش‌هایی که کردیم همه دست به دست هم دادند و در آینده هم بهتر خواهد شد.

در ادامه محمدحسین زرندی مدیررسانه استقلال در پاسخ به این سوال که ساپینتو واکنشی نسبت به اخراجش در بازی با گل‌گهر نداشته، گفت:  باشگاه بر حسب وظیفه‌ای که دارد تمام موارد لازم را به فدراسیون ارسال کرده، باشگاه هم پیگیری می‌کند. هرچه لازم بوده به فدراسیون اعلام کردیم.