شهرخبر

شمسایی: باور نمی‌کردم ویتنام را با ۸ گل شکست بدهیم/ طیبی: ایران تیمی متفاوت است

شمسایی: باور نمی‌کردم ویتنام را با 8 گل شکست بدهیم/ طیبی: ایران تیمی متفاوت است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که باور نمی‌کرد شاگردانش بتوانند ویتنام را با شکست ۸ بر یک بدرقه کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی پس از برتری 8 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل ویتنام در مرحله یک‌چهارم جام ملت‌های آسیا، در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: بازى بسیار جذابی بود و به اهداف‌مان رسیدیم، می‌دانستیم که باید سفت و سخت شروع کنیم تا تنبیه نشویم. ویتنام را خیلی خوب آنالیز کردیم و به جمع چهار تیم برتر راه یافتیم. بازیکنانم روز به روز به بلوغ ورزشی می‌رسند.

وی با اشاره به بردهای چند 10گله ایران در سال‌های گذشته گفت: روزی بود که من در تیم ملی بازی می‌کردم و به تیمی 36 گل زدیم، اما آن دوران تمام شده است و فوتسال در دنیا در حال پیشرفت است. ویتنام شخصیت خودش را در جام جهانی 2021 نشان داده بود و باور نمی‌کردم که بتوانیم این تیم را با این نتیجه شکست دهیم، همه در حال پیشرفتیم و نسل در حال تغییر است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه هر بازی شرایط خاص خود را دارد، تصریح کرد: منتظر می‌مانیم دیدار حریف بعدی خود را ببینیم و آنها را به‌خوبی آنالیز کنیم. نیمه‌نهایی مهمتر از فینال است. من در سال 2005 برای اولین بار به ویتنام سفر کردم. آن سال به من گفتند که این کشور برنامه بلندمدتی برای فوتسال دارد و فکر نمی‌کردم به این سرعت پیشرفت کند، جام جهانی هم نمونه آن است، متأسفم که ویتنام لیگ ندارد، اما بازیکنان خوبی در اختیار دارد.

شمسایی راجع به حسین طیبی کاپیتان تیم ملی ایران که مقابل تایلند سه گل به ثمر رساند و به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، عنوان کرد: او رهبر تیم من است و همه بازیکنان باید به او احترام بگزارند. طیبی بازیکن بین‌المللی ماست و باید بزرگتری کند.

طیبی در ادامه این نشست خبری خاطرنشان کرد: همه بازیکنان ما بهترین بودند. خدا را شکر می‌کنم که به هدف خودمان رسیدیم و طبق برنامه کادر فنی پیش رفتیم. ایران یک تیم متفاوت است. 90 درصد بازیکنان تاکنون در مسابقات آسیایی بازی نکرده بودند و قطعاً بازی به بازی بهتر می‌شویم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال در مورد گل‌هایی که به ثمر رساند، بیان کرد: وقتی گلی زده می‌شود، تلاش همه بازیکنان است و من آن را به ثمر نشانده‌ام. همیشه کار تیمی می‌کنیم و یک شخص گل نمی‌زند؛ بلکه این تیم ایران است که گل می‌زند. تیم متفاوتی داریم و بسیار جوان هستیم، اما با احترام به همه تیم‌ها می‌خواهیم از عنوان خود دفاع کنیم.

انتهای پیام/+