قتل خونین در درگیری هولناک چند پیک موتوری در نیاوران / راننده فراری دستگیر شد

به گزارش رکنا؛ 31 اردیبهشت امسال درگیری مرگباری میان پیک موتوری ها در محله نیاوران رخ داد و باعث قتل یک نفر و زخمی شدن فرد دیگری شد‌. با دستور بازپرس محمد‌رضا‌صاحب‌جمعی، تحقیقات پلیسی ادامه یافت و ماموران پی بردند چهار‌نفر مقصران اصلی این واقعه هستند که تحت تعقیب قرار گرفتند و هر سه نفر بازداشت شدند.

آنها در جریان تحقیقات گفتند که در آن دعوا دوست و همکار ۲۶‌ساله‌شان آن دو را زخمی کرده که باعث فوت یکی از آنها شده است. متهم به مکان نامعلومی گریخته و ماموران موفق به یافتن وی نشده بودند. سرانجام با گذشت بیش از چهارماه از فرار، شامگاه یکشنبه دهم مهر امسال او وقتی همراه یکی از اقوامش محموله آبمیوه را که از یکی از شهرهای غربی کشور برای تحویل به مردی در کرج آورده بود، شناسایی و بازداشت شد.

 ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران دیروز وی را برای ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل کردندکه متهم در تحقیقات گفت‌: چهارماه قبل از این درگیری، از شهرستان برای کار به تهران آمدم و در پیک موتوری اینترنتی کار می‌کردم. چند روز قبل از حادثه میان پیک موتوری‌های اینترنتی و کارفرما اختلاف‌هایی رخ داده بود‌.

برخی از کارفرما حمایت می‌کردند و برخی مخالف کارهای کارفرما ودستمزدی که به ما می‌داد، بودند. درگیری‌ها ادامه داشت تا این‌که روز پنجم با چوبدستی و کابل به جان یکدیگر افتادند. حتی مرا هم با چوبدستی زدند که مصدوم شدم.

من قاتل نیستم و نفهمیدم آن دو را چه کسی زد. چون ترسیدم گرفتار شوم، فرارکردم‌. دو ماه بعد دوستانم با وثیقه آزاد شدند و به من گفتند نامی از من در دعوا نیاورده‌اند و کسی دنبالم نیست‌. خیالم که کمی راحت شد به زندگی روزمره‌ام ادامه دادم تا این‌که چند روز پیش با یکی از اقوام برای تحویل محموله آبمیوه به کرج رفته بودیم، پلیس مرا بازداشت کرد‌.

متهم در حالی منکر زخمی کردن دو مرد و مرگ یکی از آنها شده است‌ که شاهدان درگیری از دوستان مقتول و همکاران قاتل هستند او را به عنوان متهم به قتل معرفی کردند.

متهم  ۲۶ ساله بازداشت شده برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. این پرونده در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است.