شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##پیشنهاد#قبول#نکردم/#رقابت#لیگ#بین#تیم#است

پیشنهاد مس را قبول نکردم/ رقابت در لیگ بین سه تیم است

پیشنهاد مس را قبول نکردم/ رقابت در لیگ بین سه تیم است

مربی هندبال گفت: رقابت قهرمانی در لیگ بین سه تیم است.

محسن اخگر، مربی هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص سطح کیفی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: هفته نخست با حضور 12 تیم برگزار شد که به نظرم اکثر تیم ها نیز حضور خوبی داشتند. بیشتر تیم‌هایی برنده از زمین خارج شدند که مدعی اصلی قهرمانی هستند. در مجموع می‌توانم بگویم این فصل سه تیم سپاهان، شهید شاملی کازرون و صنعت مس کرمان رقابت جدی برای قهرمانی خواهند داشت و مابقی تیم ها صرفا برای بقا بازی خواهند کرد. شاید همین که از حالا مدعیان مشخص هستند کمی جذابیت بازی ها را کاهش بدهد.

وی با یادآوری اینکه فلسفه بازی‌های لیگ به صورت رفت و برگشت است، توضیح داد: اتفاق مثبتی که برای لیگ امسال رخ داده برگزاری مسابقات به همان شیوه سال‌های قبل از کروناست. رقابت‌های لیگ دقیقا باید با همین شیوه برگزار شود اینکه بخواهیم به صورت قهرمانی کشور و متمرکز برگزار کنیم به توسعه رشته آسیب جدی وارد می‌شود. در شهرستان‌ها اکثرا از این بازی‌ها استقبال می شود بنابراین فرصت خوبی است تا هواداران را به سالن برگردانیم.

سرمربی سابق مس کرمان در مورد حضورش در لیگ امسال گفت: از چند تیم پیشنهاد داشتم و حتی تیم مس هم برای پست مدیر فنی تیم به من پیشنهاد داد اما قبول نکردم.

اخگر گفت: تازه هفته نخست بازی‌ها برگزار شده ولی متاسفانه من نتیجه بازی‌ها را فقط در رسانه های بر خط و مکتوب دیدم. صداوسیما که نقش زیادی در دیده شدن ورزش دارد بازی‌ها را پخش نکرد امیدوارم فدراسیون تعامل بیشتری با رسانه‌ها داشته باشد تا شاهد پخش حداقلی بازی‌های لیگ به صورت زنده باشیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام/