شهر خبر

بهبودی: صحبت‌های اخیر رهبری برای جامعه ورزش ارزشمند است

بهبودی: صحبت‌های اخیر رهبری برای جامعه ورزش ارزشمند است

پیشکسوت کاراته کشورمان گفت: صحبت های اخیر مقام معظم رهبری برای جامعه بزرگ ورزش بسیار ارزشمند است.

محمد بهبودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در واکنش به اتفاقات اخیر و آشوب و اغتشاشات صورت گرفته در برخی نقاط کشور اظهار داشت: اتفاقات رخ داده مورد تایید هیچ یک از اهالی ورزش نیست. اعتراض حق طبیعی مردم است و مسئولان نیز باید شنونده انتقادات باشند اما نباید شرایط به گونه ای شود که عده ای انگشت شمار با اغتشاش و آشوب ناامنی را در جامعه بوجود آورند. جامعه بزرگ ورزش در تمام این سالها تلاش کرده که موجب افتخار و سربلندی ایران در رویدادهای بین المللی باشد و البته این کار را هم انجام داده است.

وی افزود: خوشبختانه آگاهی میان ورزشکاران بالا رفته تا جایی که شاهدیم مقام معظم رهبری در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری نیروهای مسلح در بخش هایی از سخنانشان به موضع‌گیری‌های برخی چهره‌های ورزشی اشاره داشتند و تاکید کردند جامعه ورزشی ما سالم است و در آن عناصر مؤمن و با شرف کم نیستند و موضع‌گیری چند نفر ارزشی ندارد.

داور جهانی کاراته کشورمان ادامه داد: این صحبت های رهبری برای جامعه بزرگ ورزش بسیار ارزشمند است. بررسی فضای مجازی به خصوص در چند روز اخیر نشان می دهد که دشمن برای قهرمانان ورزش برنامه داشته اما عملکرد قهرمانان و مربیان در چند روز اخیر به گونه ای بوده که تیر دشمن به سنگ بخورد.

استاد وادوریو یادآور شد: قرار نیست بزرگان و قهرمانان ورزشی بازیچه دست دشمنان شوند. اگر مشکلی وجود دارد باید در دورن خودمان حل کنیم و اجازه ندهیم دشمنان و دنباله های داخلی آنها روی موج احساسات پاک جوانان سوار شوند. خواسته همه از جمله ورزشی ها آن است که اتحاد، وحدت و همدلی باید در جامعه حاکم شود زیرا تمام موفقیت های ما در سایه همین وحدت و یکدلی بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/