شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارکنان#آتش

کارکنان کلینیک زیبایی جسد دختری را آتش زدند | جراحی بینی که منجر به مرگ شد

دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

 وقتی دختر جوانی که برای جراحی بینی به کلینیک زیبایی رفته بود هنگام عمل جان باخت، کارکنان کلینیک برای پنهان‌ کردن این راز جسد دختر را به بیابان بردند و آتش زدند اما درنهایت دستشان رو شد.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین، چندی قبل نزدیکان دختری ۳۰ساله به دادسرای جنایی تهران رفتند و خبر از ناپدیدشدن او دادند. آنها می‌گفتند که دخترشان آخرین‌بار برای انجام عمل زیبایی از خانه خارج شد و پس از آن دیگر خبری از او نشد.

خانواده دختر هیچ نشانی از کلینیکی که او به آنجا رفته بود نداشتند و در این شرایط تحقیقات برای یافتن ردی از دختر گمشده آغاز شد تا اینکه جسد سوخته دختر جوانی در حاشیه بزرگراه غدیر در نظرآباد کرج پیدا شد. هر چند جسد سوخته بود اما نشانه‌های باقی‌مانده از آن ازجمله بقایای لباس‌ها و پابند زینتی که روی مچ پای وی بود نشان می‌داد که او همان دختری است که چند روز قبل‌تر برای انجام عمل زیبایی از خانه خارج و پس از آن ناپدید شده بود.

با وجود این جسد به پزشکی‌قانونی منتقل شد و پس از آزمایش دی‌ان‌ای مشخص شد که حدس پلیس درست بوده و به این ترتیب تحقیقات برای کشف راز مرگ دختر گمشده آغاز شد. مهم‌ترین سرنخی که می‌توانست به پلیس کمک کند، همان کلینیک زیبایی بود که دختر جوان آخرین‌بار به آنجا رفته بود اما هیچ نام و نشانی از آن نبود.

در این شرایط بررسی‌های تخصصی ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان موفق شدند خودرویی را که با آن جسد مقتول به بیابان‌های نظرآباد منتقل شده بود شناسایی کنند. صاحب این خودرو که مردی جوان بود دستگیر شد و وقتی تحت بازجویی قرار گرفت ادعا کرد که ۲نفر دیگر دختر را به قتل رسانده‌اند و او فقط جسد را به بیابان منتقل کرده است.

وی گفت: آنها به من گفتند که دختر جوان به‌دلیل عمل زیبایی جانش را از دست داده و از من خواستند جسد را به بیابان‌های نظرآباد منتقل کنم و من نیز این کار را انجام دادم و از بقیه ماجرا بی‌اطلاعم. با اطلاعاتی که مظنون پرونده در اختیار پلیس قرار داد کلینیک مورد نظر را در تهران شناسایی شد.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: مأموران راهی کلینیک شدند و در جریان بررسی‌های تخصصی شواهدی به‌دست آوردند که ورود مقتول به آنجا را اثبات می‌کرد. از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌داد که کلینیک متعلق به پزشکی است که جراحی زیبایی انجام می‌داد اما مدتی قبل مجوز او باطل شده بود.  

وی ادامه داد: کارآگاهان به سراغ این فرد رفتند اما او مدعی شد که هرگز دختری با مشخصات مقتول را جراحی نکرده و در آن زمان در خارج از کشور به سر می‌برده است. در این شرایط تعدادی از کارکنان کلینیک ازجمله فردی که خود را دستیار جراح معرفی می‌کرد بازداشت شدند و بازجویی از آنها ادامه یافت تا اینکه اسرار مرگ دختر جوان فاش شد.

آنها اعتراف کردند که صاحب کلینیک دروغ می‌گوید و روز حادثه وقتی دختر جوان برای جراحی زیبایی به آنجا آمد، صاحب کلینیک وی را به اتاق عمل برد و جراحی را آغاز کرد اما حین جراحی دختر جوان دچار ایست قلبی شد و هرچه تلاش کردند موفق نشدند او را به زندگی برگردانند.

پس از این حادثه نیز با توجه به اینکه مجوز فعالیت کلینیک باطل شده بود، تصمیم گرفتند برای اینکه رازشان فاش نشود، جسد دختر را به بیابان‌های نظرآباد منتقل کرده و در آنجا به آتش بکشند تا هویت وی شناسایی نشود. رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با کشف این حقیقت، صاحب کلینیک بازداشت شد و در بازجویی‌ها به جرم خود اقرار کرد. وی با اشاره به دستگیری ۵نفر درخصوص این عمل غیرانسانی تصریح کرد: برای تمامی متهمان پرونده تشکیل شده و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.