شهر خبر

ساپینتو ارتباط خوبی با بازیکنان دارد/ انتظارات از تیم قهرمان همیشه بالا است

ساپینتو ارتباط خوبی با بازیکنان دارد/ انتظارات از تیم قهرمان همیشه بالا است

پیشکسوت آبی‌پوشان نظرات خود درباره عملکرد این فصل تیم فوتبال استقلال تهران را بیان کرد.

هادی شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در حاشیه دربی جوانان اظهار داشت: به بازی‌های پایه علاقمند هستم و فرزندم در همین رده بازی می‌‌کند. دربی خوبی برگزار شد. استقلال در نیمه اول نمایش خوبی ارائه داد و در نیمه دوم پرسپولیس تیم برتر زمین بود. آن‌ها نقاط ضعف و قوت استقلال را شناسایی کرده بودند.

وی در ادامه گفت: احساس می‌کنم تقسیم نیرو و توان در استقلال خوب نبود. به نظر می‌رسید در نیمه اول تمام انرژی آبی‌ها خرج شد و پرسپولیس هم آنالیز خوبی داشت. در کل استقلال از موقعیت‌ها استفاده نکرد اما سرخ‌پوشان از فرصت‌ها بهره بردند و برنده شدند.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال درباره فعالیت این روزهای خود عنوان کرد: درگیر کلاس A آسیا بودم. چند پیشنهاد از لیگ دو داشتم که هنوز در حال بررسی هستم. عدم ارائه فرصت به مربیان جوان؟ به نظرم باید این مساله باید در سطح مدیریتی بررسی شود. مدیران باید به مربیان بها دهند و به افرادی که با علم روز دنیا آشنا هستند اعتماد کنند اما متاسفانه می‌بینیم که به مربیان قدیمی چندین بار فرصت داده می‌شود. باید این چرخه به پایان برسد. حداقل اگر مربی درجه یکی در فوتبال داریم کنار او از مربیان جوان استفاده کنیم تا مانند بازیکن‌سازی، مربی‌سازی هم داشته باشیم.

پیشکسوت آبی‌پوشان در مورد اوضاع استقلال اینگونه توضیح داد: وضعیت استقلال بد نیست. امیدوارم تعطیلات به طور کلی به استقلال ضربه نزند. تعطیلات به سود برخی تیم‌ها است و به ضرر برخی تیم‌ها. امیدوارم سودش به سود استقلال باشد. وضعیت خط دفاعی؟ بازیکنان خوبی در این منطقه وجود دارند و می‌تواند به استقلال کمک کنند. بازیکنان خارجی؟ می‌شد به طور کلی یارگیری بهتری داشته باشد اما همین حالا هم اوضاع بد نیست.

509

وی افزود: ساپینتو مربی خوبی است و به تازگی توانسته ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند. امیدوارم در ادامه اوضاع به سود او پیش برود. بازیکنان باید سال گذشته را فراموش کنند. شاید سال‌های سال چنین اتفاقی نیفتد که استقلال با آن شرایط و رکوردها جام را بالای سر ببرد.

شکوری در پایان گفت: انتظارات همیشه از تیم قهرمان بالا است اما باید منطقی فکر کنیم. استقلال شرایط بدی ندارد و رفته رفته بهتر هم خواهد شد.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام/