شهر خبر

سفر وزیر ورزش و جوانان به سمنان برای بازدید و افتتاح پروژه‌های ورزشی

سفر وزیر ورزش و جوانان به سمنان برای بازدید و افتتاح پروژه‌های ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان، فردا دوشنبه مورخ 11مهر1401برای افتتاح و بازدید از پروژههای ورزشی به استان سمنان سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدمحمدتقی علوی اظهار داشت: 11مهر ماه، دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و هیئت همراه برای افتتاح چند پروژه عمرانی ورزشی به استان سمنان سفر می‌کند.

وی افزود: دکتر سجادی در سفر به استان سمنان ضمن دیدار با مسئولین قرار است از پروژه های شهر ایوانکی همانندزمین فوتبال این شهر بازدید نماید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه در ادامه وزیر ورزش و جوانان به شهرستان گرمسار سفر خواهد کرد افزود: سالن ورزشی چند منظوره شهدای مدافع حرم این شهرستان نیز در این سفر افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: این پروژه با مساحت حدود1000مترمربع از محل اعتبارات ملی و استانی آغاز و تاکنون 22 میلیارد ریال هزینه داشته است.

علوی در ادامه به افتتاح زمین تنیس خاکی مجموعه شهید رجایی شهرستان گرمسار با حضور وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و افزود: این زمین تنیس با مساحت 2000مترمربع و اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی از طریق ماده 27 در مدت5 ماه احداث شد و مقرر است در این سفر افتتاح شود .

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان این که وزیر ورزش و جوانان در این سفر یک روزه به شهرستان آرادان نیز سفر خواهند کرد ؛ افزود: از دیگر پروژه های افتتاحی این روز زمین چمن مصنوعی کهن آباد شهرستان آرادان می باشد که در مساحتی بالغ ‌بر1100 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

گفتنی است حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با مسئولین استانی، افتتاح و بازدید از پروژه های ورزشی و ... از اهم برنامه های سفر دکتر سجادی به استان سمنان خواهد بود.

انتهای پیام/