شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نتایج

امیدواریم تغییرات شهرداری نتایج مثبتی داشته باشد

امیدواریم تغییرات شهرداری نتایج مثبتی داشته باشد

رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدواریم که تغییرات نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد. آنچه که می‌خواهیم این است که خدمت بهتر و بیشتری به مردم ارائه شود و در این زمینه همه باید تلاش و کوشش خوبی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به پیوستن  ایران به مجمع شانگهای اظهار کرد: ایران در بخش اقتصادی اندکی پیشرفت کرد و بخشی از بدهی های دولت پرداخت شد و خوشبختانه در رسانه ها به این توفیقات اشاره شد.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه به ایام اربعین و  پیاده روی بزرگ اربعین در تهران همزمان با پیاده روی در عراق اشاره کرد و گفت: در تهران نیز پیاده روی بزرگی برگزار شد و میلیون‌ها نفر در این پیاده روی و همچنین سفر به مشهد مقدس حضور داشتند که حرکت بسیار خوبی بود و هم زائران راضی بودند و هم مسئولین به خوبی حرکت کردند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان نتوانستند موفقیت‌ها را ببینند، تصریح کرد: در مقابل این توفیقات اقداماتی از سوی دشمن انجام شد که به اغتشاشات در ایران انجامید و در نهایت در زاهدان به شهادت تعدادی از هموطنان منجر شد.

چمران با اشاره به اینکه تحرکات دشمنان از آن سوی مرزها آغاز شده است،  ابزار داشت: در مقابله با این اغتشاشات و خوش خیالی‌هایی که بیش از ۴۰ سال است شاهد آن هستیم، مردم مسلمان و متدین ما ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد که انقلاب بی نظیر تاریخی با برنامه ریزی‌های خشن و داعش وارانه برخی افراد از بین برود.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه جوانان نباید رها شوند که اینگونه در دامان فریب برخی افراد گرفتار شوند و سپس بگویند که پشیمان شده‌ایم، ابراز داشت: باید در این زمینه اقدامات فرهنگی صورت بگیرد چرا که محور انقلاب ما محور فرهنگی بوده و باید از آن حسن استفاده صورت بگیرد.

چمران با بیان اینکه باید با برنامه ریزی درست و منطقی به خوبی پیش برویم و تأثیرگذار باشیم، یادآور شد: باید نسل آینده را به گونه‌ای تربیت کنیم که بتوانند به خوبی حافظ انقلاب باشند.

وی با اشاره به تغییرات انجام شده در سطح معاونت‌های شهرداری خاطرنشان کرد: امیدواریم که تغییرات نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد. آنچه که می‌خواهیم این است که خدمت بهتر و بیشتری به مردم ارائه شود و در این زمینه همه باید تلاش و کوشش خوبی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/