شهرخبر

زندگی یک نوجوان شجاع بعد از دست دادن نیمی از بدنش در یک حادثه وحشتناک! +تصاویر و ویدئو

نوجوانی که نیمی از بدنش توسط یک لیفتراک له شد داستان زندگی‌اش را به اشتراک گذاشته است.

تلکس

به گزارش تازه‌نیوز، لورن شوئرز ۱۹ ساله، در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹، هنگام کار بازسازی پل به عنوان کارگر در یک سایت ساختمانی منحرف شد و از ارتفاع ۱۵ متری سقوط کرد و زیر لیفتراک سنگین و عظیم الجثه خود ماند. لورن که اکنون ۲۲ ساله است، در تمام مدت کاملاً هوشیار بوده است. او دیده است که چگونه دست راستش متلاشی شده و همه چیز از کمر به پایین کاملاً له شده است.

لورن شوئرز قبل از ازدست دادن بدن

او در حال رانندگی با لیفتراک بر روی پل بزرگراهی خارج از مونتانا بود که خودروها به طور غیرقانونی از چراغ راهنمایی عبور کردند. لاین عبوری او به طرز چشمگیری باریک شد و وقتی یک ماشین از کنار او گذشت، لورن خیلی نزدیک به لبه پل منحرف شد و زمین کناره پل فرو ریخت.این کارگر آمریکایی سعی کرد از لیفتراک در حال سقوط بپرد، اما پایش توسط کمربند ایمنی گیر کرد. لیفتراک قبل از برخورد به زمین سه بار در تپه غلتید.  لورن می گوید: «من سعی کردم تا جایی که می‌توانم بالای لیفتراک بمانم و بعد از اینکه بالاخره فرود آمد، از لیفتراک در انتهای تپه پرت شدم. من تمام مدت هوشیار بودم. چشمانم کاملا باز بود و دیدم لیفتراک پایین آمد و روی باسن و ساعد راستم فرود آمد.»

لورن شوئرز بعد از عملی که نصف بدنش قطع شد

لورن در این تصادف ساعد و دست راست خود را کاملا از دست داده بود و استخوان ترقوه و کتف راستش شکسته بود. او دچار آمبولی یا انسداد در شریان ریه شد و نیاز به یک لوله تنفسی داشت.این کارگر آمریکایی جوان تصمیم شجاعانه ای گرفت تا به پزشکان اجازه دهد تا عمل جراحی همیکورپکتومی (Hemicorporectomy) را انجام دهند تا برای نجات جانش همه اعضای کمر به پایینش قطع شود. اگرچه پزشکان به نامزد او، سابیا ریچه، که اکنون همسرش است، گفتند که او زنده نخواهد ماند، اما او به طور معجزه آسایی موفق شد. لورن شوئرز و همسرش

این زوج اکنون یک ویدیوی یوتیوب را به اشتراک گذاشته اند که مجموعه ای از فیلم های سه سال گذشته آنها را به تصویر می کشد. این زوج که پس از حادثه خانه خود را خریده‌اند و زندگی خود را در یوتیوب مستند می‌کنند، تقریباً ۱۳ ساعت فیلم را ویرایش کرده و آن را به یک ویدیوی ۵۷ دقیقه‌ای تبدیل کردند که با تصویری از لورن شروع می‌شود که او را پس از قطع اعضایش در مرکز توانبخشی تحت درمان نشان می دهد.

لورن شوئرز و همسرش

آنها ویدئو را با گفتن این جمله به پایان رساندند: «سفر طولانی و وحشیانه ای بود و ما منتظریم تا ببینیم زندگی ما را به کجا خواهد برد و امیدواریم بتوانیم همه شما را با خود همراه کنیم.» سابیا در یکی از کلیپ ها می گوید: «همه می خواهند دنیا را از منظر لورن ببینند، اما هیچ کس نمی خواهد در جایگاه لورن باشد.»

 

منبع: روزیاتو