شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##بعضی#آموزش#دیده#اند#هرگونه#اعتراض#تجمع#آشوب#بکشانند
بعضی آموزش دیده اند تا هرگونه اعتراض و تجمع را به آشوب بکشانند

عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی:

بعضی آموزش دیده اند تا هرگونه اعتراض و تجمع را به آشوب بکشانند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دشمنان نظام تمام پشتیبانی، امکانات، رسانه ها و پول های خود را در اختیار جریان معاند گذاشته و تعدادی نیز آموزش دیده اند تا هرگونه اعتراض و تجمع را به آشوب بکشند.

اعتمادآنلاین|

عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سراب، اظهار داشت: دفاع مقدس، شناسنامه ملت ایران است که تمام مختصات، مقیاس ها و معیارهای ملت ایران در آن ثبت و ضبط شده، اگرچه این شناسنامه اوراق نانوشته زیادی هم دارد.

به گزارش فارس، بخش هایی از اظهارات عابدین خرم را در ادامه می خوانید:

*دشمنان نظام تمام پشتیبانی، امکانات، رسانه ها و پول های خود را در اختیار جریان معاند گذاشته و تعدادی نیز آموزش دیده اند تا هرگونه اعتراض و تجمع را به آشوب بکشند.

*در اعتراضات اخیر تعدادی از اراذل و اوباش حضور یافتند و متاسفانه برخی خواص بی بصیرت نیز که در ادوار گذشته دارای مسئولیت بودند برای اینکه حرکت توفنده انقلاب اسلامی را متوقف کنند حاضر شدند در کنار دشمن قرار گیرند.

*متاسفانه برخی از نوجوانان و جوانان پیام انقلاب و ارزش ها و مبانی آن را دریافت نکرده اند امروز جهاد تبیین یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد، پشتوانه انقلاب اسلامی پشتوانه عظیم مکتبی، قرآنی و وحیانی است و باید زیبایی های انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان بیان و نشان داده شود.

*نظام جمهوری اسلامی و حقانیت خون پاک شهدا باید توسط پیشکسوتان جهاد و شهادت آن چنان تبیین شود که انقطاع نسل اتفاق نیفتد.