شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#نساجی#نفت

حمید مطهری:

نساجی در ایده آل ترین شرایط تیمی قرار گرفت

نساجی در ایده آل ترین شرایط تیمی قرار گرفت

قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، پیروزی روحیه بخش وپرگل تیمش برابر تیم نفت مسجدسلیمان را رسیدن به شرایط خوب وایده آل تیمی در کارگروهی و درس گرفتن از شکست برابر استقلال بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری پس از پیروزی پرگل ۴ برصفر برابر میهمانش نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر در نشست خبری افزود: تیم برتر میدان بودیم و در این بازی به معنای واقعی یک تیم کامل وایده ال بودیم.

وی افزود: پیروزی ارزشمندی را کسب کردیم و این برد را به هواداران تیم تقدیم می‌کنم.وی اضافه کرد: قبل از بازی و در روزهای گذشته هم به بازیکنان تیم گفته بودم که برای کسب پیروزی وشاد کردن وبه عشق این هواداران باید بجنگیم وخوشحالم که امروز این پیروزی پرگل را تقدیم آنها و مردم قائمشهر و مازندران می‌کنیم.

از شکست برابر استقلال درس گرفتیم

سرمربی تیم نساجی مازندران با اشاره به اینکه شکست بازی قبلی برابر تیم استقلال درس‌های زیادی برای بازیکنان و تیم ما داشت، تصریح کرد: تعطیلات لیگ بهترین فرصت ممکن بود تا هم از شکست برابر استقلال را با برطرف کردن نقاط ضعف خودمان بهبود ببخشیم و در بازی برابر تیم نفت مسجدسلیمان جواب زحمات و تلاش‌های جدی در تمرینات را به خوبی گرفتیم.

مطهری گفت: خوشبختانه تعطیلات لیگ به خاطر بازی‌های تیم ملی برای تیم نساجی نتیجه بخش بوده و توانستیم با هماهنگ‌تر شدن بازیکنان در تمرینات، فوتبال کاملاً هوشمندانه ای را به نمایش بگذاریم.

بازی سختی برابر ذوب آهن داریم

سرمربی تیم نساجی مازندران همچنین به بازی هفته هشتم تیمش برابر تیم ذوب آهن اصفهان اصفهان در قائمشهر اشاره کرد و گفت: بازی سختی برابر این تیم داریم و با توجه به فاصله کم تا روز مسابقه بلافاصله باید ریکاوری کنیم و به هوش باشیم تا از این بازی هم سربلند بیرون بیاییم.

مطهری گفت: با توجه به بازی بعدی تیم نساجی در قائمشهر، در مازندران اردو خواهیم زد و خودمان را در فرصت باقیمانده برای بازی با ذوب آهن اصفهان آماده می‌کنیم.

به گزارش مهر، تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور عصر شنبه در بازی خانگی در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر با نتیجه پرگل ۴ بر صفر تیم نفت مسجدسلیمان را با شکست سنگین بدرقه کرد. نساجی مازندران با کسب ۳ امتیاز این بازی خانگی ۹ امتیازی شد و موقعیت خود را در نیمه بالای جدول بهبود بخشید.