شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#قیمت#دلار
دلار وارد کانال 33 هزار تومان می شود؟

بازار ارز بهم ریخت /تاخت و تاز قیمت دلار در تهران

کدخبر: 524777
امروز قیمت دلار از نیمه کانال 32 هزار تومان عبور کرد و برروی 32 هزار و 600 تومان قرار گرفت. البته عده از معامله گران می گفتند که نرخ دلار در حال پیشروی به سمت کانال 33 هزار تومان است.
بازار ارز بهم ریخت /تاخت و تاز قیمت دلار در تهران

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز تهران در اولین روز هفته بهم ریخت. قیمت دلار در تهران و بازارهای همسایه امروز در حال یکه تازی است. 

بازار ارز بهم ریخت

نرخ دلار در شروع معاملات نقدی امروز وارد کانال 32 هزار تومان شد و در مقایسه با عصر روز پنجشنبه گذشته تقریبا 400 تومان بالاتر بود. هر برگ اسکناس آمریکایی امروز بر روی 32 هزار و 300 تومان قرار گرفت.

تاخت و تاز اسکناس آمریکایی در تهران 

آخرین باری که نرخ دلار در کانال مذکور معامله شده بود به تیر1401 برمی گردد . این پایان  تاخت و تاز اسکناس آمریکایی در تهران نبود و ظهر امروز قیمت دلار از نیمه کانال 32 هزار تومان عبور کرد و برروی 32 هزار و 600 تومان قرار گرفت. البته عده از معامله گران می گفتند که نرخ  دلار در حال پیشروی به سمت کانال 33 هزار تومان است. 

معامله گران معتقد بودند در صورتی که بازساز با مداخله ارزی نرخ ارز را کنترل نکند احتمال رسیدن نرخ دلار به 33 هزار تومان هم وجود خواهد داشت. 

علت افزایش قیمت دلار در تهران 

به نظر می رسد بعد از تحریم های جدید آمریکا علیه ایران و خبر به بن بسی رسیدن مذاکرات برجام در اواخر هفته گذشته، بازار ارز تهران نسبت به توافق برجام بدبین شده و  همین امر موجب  شده قیمت دلار به پرواز در آید.