شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایستگاه#تربیت بدنی#همزمان

چهارمین طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی برگزار می‌شود

چهارمین طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی برگزار می‌شود

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی از اجرای چهارمین طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی توسط این فدراسیون همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید اشکان اردیبهشت اظهار داشت: با توجه به اینکه رسالت فدراسیون پزشکی ورزشی پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی است، وظیفه خود می‌دانیم در کنار ارائه خدمات به جامعه ورزش قهرمانی موضوع سلامت عمومی را نیز از طریق ترویج ورزش همگانی پیگیری نماییم. در این راستا و مطابق سنوات گذشته اجرای طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی را به منظور ارائه خدمات رایگان به عموم مردم و ورزشکاران حوزه ورزش همگانی در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: در این راستا روز 26 مهرماه همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش این طرح برای چهارمین بار در سراسر کشور توسط ستاد مرکزی و هیئت‌های استانی فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می‌شود و طی آن خدماتی همچون کنترل فشار خون، تست قند خون، مشاوره پزشکی ورزشی و... در جهت تشویق عموم مردم به ورزش همگانی اجرا می‌شود.

اردیبهشت خاطرنشان کرد: در کنار اجرای این طرح هیئت‌های استانی پزشکی ورزشی با هماهنگی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و همکاری هیئت‌های ورزشی ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند که در این هفته عملیاتی می‌کنند.

 

انتهای پیام/