شهرخبر

همکاران سابق محمد بنا در تیم سپاهان

همکاران سابق محمد بنا در تیم سپاهان

سه تن از اعضای سابق تیم ملی کشتی فرنگی، کادر فنی اصلی تیم سپاهان اصفهان را در لیگ برتر تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، طبق آخرین تصمیم سازمان لیگ فدراسیون کشتی، با توجه به در پیش بودن مسابقات امیدهای جهان (25 مهر تا 2 آبان) و جام جهانی کشتی فرنگی (14 و 15 آبان ماه) و عضویت کشتی‌گیران هر دو تیم اعزامی به اسپانیا و آذربایجان در تیم‌های لیگ برتری، اعلام شد که لیگ فرنگی از آبان ماه و پس از پایان این دو رویداد آغاز شود.

8 تیم برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و سپاهان یکی از تیم‌هایی است که بعد از سال‌ها عدم فعالیت در کشتی، قرار است در لیگ فرنگی شرکت کند.

سپاهان در گروه الف با تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، سازین سعید اندیمشک و شهرداری مسجد سلیمان همگروه است.

هدایت تیم سپاهان را در لیگ برتر کشتی فرنگی رسول جزینی عضو کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی در زمان سرمربیگری محمد بنا برعهده دارد. در این راه بهروز حضرتی‌پور و عادل بالی‌تبار دو عضو دیگر کادر محمد بنا و چند مربی اصفهانی به جزینی کمک خواهند کرد.

سپاهان هرچند در جلسه قرعه‌کشی روز 30 شهریور شرکت داده شد اما تیمش خیلی دیر بسته شد، اما با این وجود با توجه به اینکه کادرفنی سابق تیم ملی کادر فنی این تیم را در لیگ برتر تشکیل می‌دهند، به نظر می‌رسد اگر بودجه مناسبی در اختیار سپاهان باشد، می‌تواند تیم خوب و پرستاره‌ای را در مسابقات شرکت دهد.

 

انتهای پیام/