شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ثابت#باید#کارآمدی#دین#اداره#جامعه#کنیم
باید کارآمدی دین در اداره جامعه را ثابت کنیم

قالیباف، رئیس مجلس:

باید کارآمدی دین در اداره جامعه را ثابت کنیم

اگر می‌خواهیم همه ارزش‌های انقلاب باقی بماند و نظریه سیاسی امام به معنای اصل نظام مبتنی بر ولایت فقیه باقی بماند باید کارآمدی دین در اداره جامعه را به اثبات برسانیم.

اعتمادآنلاین|

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شامگاه ‌پنج‌شنبه ۷ مهرماه در نخستین یادواره سرداران شهید شهرستان‌های لامرد و مهر، اظهار کرد: خوشبختانه در آغاز ماه ربیع و بعد از ۲ ماه عزاداری در ایام محرم و صفر و همزمان با هفته دفاع مقدس که یادآور فرهنگ جهاد و شهادت، سربلندی و عزت و افتخار ملت ایران است، توفیق دارم در جمع گرم و صمیمی مردم شهرستان‌های لامرد و مهر حضور داشته باشم.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از اظهارات قالیباف را در ادامه می خوانید:

*امروز اگر پیشرفتی می‌بینیم به برکت انقلاب اسلامی است و مجاهدت مستضعفان در انقلاب اسلامی است، همان‌هایی که حضرت امام فرمودند که کسانی که پای این انقلاب تا آخر ایستاده‌اند که طعم فقر را چشیده باشند و این انقلاب تا روزی محکم پابرجا است که سیاست‌ها و تصمیمات براساس اولویت دادن به محرومین و مستضعفین به عنوان صاحبان اصلی انقلاب باشد و در آن صورت است که پیروز و موفق خواهیم بود..

*شیطنت‌های امروز دشمنان نیز در جنگ شناختی، اقتصادی و فرهنگی است که علیه ما به راه انداخته‌اند چرا که باورهای انقلاب و ارزش‌های آن، مانع حرکت دشمنان است، بنابراین آن‌ها دشمنی می‌کنند.

*وقتی صحبت از مردم می‌شود یعنی سازوکاری برای اداره کشور آماده کنیم که مبنای آن مردم باشند و خروجی آن به نفع و برای مردم باشد که اگر چنین ساختاری ایجاد شود، این حکمرانی درست است. حکمرانی که انسجام و موفقیت همراه داشته باشد.

*امروز اگر مدعی دلسوزی برای کشور، وطن، انقلاب و آینده هستیم و می‌خواهیم بگوییم خدمتگزار مردم، سربازان خوب وطن و بسیجیان و سربازان خوب و وفادار به رهبر معظم انقلاب و خون شهدا هستیم فقط باید یک کار انجام دهیم و آن هم کارآمدی دین در اداره جامعه است. اگر می‌خواهیم همه ارزش‌های انقلاب باقی بماند و نظریه سیاسی امام به معنای اصل نظام مبتنی بر ولایت فقیه باقی بماند باید کارآمدی دین در اداره جامعه را به اثبات برسانیم.