شهرخبر

واکنش خواننده پاپ به ناآرامی‌های کشور | فرصت اعتراض مسالمت آمیز در قانون وجود دارد | ترجیح دادم آب به آسیاب دشمن نریزم

پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

خواننده بوشهری گفت: افرادی هم بودند که با کینه قبلی وارد اغتشاشات شدند و خواستند از آب گل آلود ماهی صید کنند.

ساسان نوذری خواننده و آهنگساز

به گزارش همشهری آنلاین، ساسان نوذری خواننده و آهنگساز با اشاره به فعالیت اخیر اغتشاشگران اظهار کرد: خوشبختانه در قانون اساسی ما فرصت اعتراض مسالمت‌آمیز و نشان دادن عدم رضایت در مورد نحوه اجرای قانون وجود دارد؛ بنابراین باید فضاهایی در محیط حقیقی توسط دولت‌ها به مردم اختصاص داده شود تا بتوان پیشنهادات و یا حتی اعتراضات آنها را شنید.

این هنرمند افزود: به عنوان کسی که سال‌ها در محیط دانشگاهی حضور داشته‌ام بخشی از مشکلات را به دلیل کافی نبودن کار فرهنگی و عدم یکپارچگی آن در تمام دانشگاه‌ها و سیستم آموزشی کشور می‌دانم. مثلا در سال‌های اخیر کرسی‌های آزاداندیشی بسیار کمرنگ شده و دانشجویان تریبونی در فضای حقیقی برای بیان نظرات خودشان به صورت شایسته‌ای ندارند.

وی ادامه داد: شاید خیلی از افرادی که فعالیت اغتشاشگرایانه داشتند به دلیل غلبه احساساتشان و عدم آگاهی از عواقب و مشکلاتی که ممکن است در آینده برای مردم و کشور به وجود آید سرچشمه می‌گیرد و شاید افرادی هم بودند که با کینه قبلی وارد ماجرا شدند و خواستند از آب گل آلود ماهی صید کنند که بحث آنها جداست.

نوذری بیان کرد: شاید به نحوه اجرای قانون در برخی مسائل صحبت داشته‌ باشم و اجرای قانون می‌تواند به شیوه‌های دیگری موثرتر باشد که هم کرامت زنان و مردان ایرانی حفظ شود و هم کرامت پلیس که همیشه حافظ امنیت و همواره در کنار مردم بوده‌است حفظ شود.

ساسان نوذری گفت: بعد از مشاهده سوار شدن بر موج اعتراضات مردم افراد معلوم الحالی که خودشان دستشان به خون چندین هزار هموطن آغشته کرده‌اند مثل منافقین و یا یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر مثل سعودی‌ها که در یمن همه شاهد به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان مظلوم هستیم، سعی در به خشونت کشیدن و تبدیل اعتراض به اغتشاش در کشور داشته‌اند که ترجیح دادم آب در آسیاب دشمنان ایران نریزم هدف دشمنان این مرز و بوم تجزیه کشور عزیزمان است.

این هنرمند بوشهری تاکید کرد: کرد، لر، ترک، بلوچ و عرب زبان همیشه دست در دست هم برای سرافرازی ایران و دفاع از میهن در برابر دشمن جان دادند که نمونه روشن آن دفاع مقدس‌است. حال چطور می‌شود باور کرد کشوری که حتی از ورود دارو برای کودکان پروانه‌ای ایرانی جلوگیری می‌کند دلسوز مردم ما شده باشد.

ساسان نوذری از سال ۱۳۸۷  شروع به تولید آثار موسیقایی در ژانر موسیقی سنتی به عنوان خواننده و از سال ۱۳۹۰ شروع به نوازندگی و بعد از آن آهنگسازی و تنظیم قطعات موسیقی پاپ و کلاسیک را دنبال کرد تا به حال نزدیک به ۲۰ اثر از او منتشر شده که شامل آثار عاشقانه، ملی، حماسی و بی‌کلام است.