شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حوزه

فرزانه پزشکی درگذشت/ پیام تسلیت

فرزانه پزشکی درگذشت/ پیام تسلیت

رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار متنی درگذشت بانو فرزانه پزشکی تهیه‌کننده و برنامه‌ساز تلویزیونی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی روز پنجشنبه هفتم تیر با انتشار متنی درگذشت بانو فرزانه پزشکی تهیه‌کننده و برنامه‌ساز تلویزیونی را تسلیت گفت.

در متن نوشته شده از سوی دادمان آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اناللّه و اناالیه راجعون

با تأسف فراوان مطّلع شدم مجاهد فرهنگی، معلّم دلسوز و هنرمند متعهّد و فرهیخته سرکار خانم فرزانه پزشکی رحمة‌الله‌علیها در تصادف رانندگی جان خود را از دست داد و زمین خاک را به قصد قرب آسمان و دیدار خالقش ترک گفت.

حضور فعّال، خلاّق و اثرگذار در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری با شور و دغدغه‌مندی مثال‌زدنی‌، از این بانو یک الگوی کم‌نظیر ساخت.

از میان سوابق فعالیت‌های متنوع ایشان می‌توان به مسؤولیت در اردوهای راهیان نور و هیأت هنر، سردبیری و کارگردانی هنری برنامه‌های تلویزیونی، طراحی صحنه، طراحی صنعتی، تدریس و ارتباط هدف‌مند با هنرمندان و اقشار مختلف جامعه اشاره کرد که اغلب با ایده‌های خلّاقانه و نوآورانه همراه و از تکرار و عادت به دور بودند؛ در این میان استمرار روحیهٔ جهادی و استقامت ایشان در کارها، با وجود داشتن سه فرزند، ارزشی دوچندان می‌یافت. چه حیف که این عنصر گرانقدر، زود از میان دلدادگان به انقلاب اسلامی پر کشید.

از طرف خود و خانواده بزرگ حوزه هنری انقلاب اسلامی، این حادثۀ تلخ را به خانوادۀ محترم مرحومه خصوصاً همسر و ‌فرزندان محترم، والدین و برادران عزیز، دوستان ایشان خاصّه در هیئت هنر از صمیم قلب تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، رحمت و مغفرت الهی را برای روح ایشان طلب می کنم.»

۵۷۲۴۵