این دزدان فرصت خوشحال شدن نداشتند/ نفس راحت خرم آبادی ها

به گزارش رکنا؛ سرهنگ" نبی‌اله قاسمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی سرقت یک دستگاه خودرو در خرم‌آباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ سارقان را در خرم‌آباد حین ارتکاب جرم شناسایی و آنان را دستگیر و خودروی سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری ۴ سارق و کشف ۱۵ فقره انواع سرقت در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری ۴ سارق و کشف ۱۵ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "نبی‌اله قاسمی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر سرقت در خرم‌آباد، موضوع جهت دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تیم‌های گشتی در سطح شهرستان فعال و واحد‌های گشتی حین گشت‌زنی و انجام همزمان رصد‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۴ سارق سابقه‌دار و کشف ۱۵ فقره انواع سرقت شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از عموم شهروندان خواست، تا در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند و حتماً نسبت به استفاده از تجهیزات بازدارنده اهتمام داشته باشند.