شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

مردم نشان دادند هرکه بخواهد وحدت ایران را بشکند، گردنش را می‌شکنند

مردم نشان دادند هرکه بخواهد وحدت ایران را بشکند، گردنش را می‌شکنند

نماینده مردم کرمانشاه گفت:در شرایط فعلی برخی گول سرویس های جاسوسی را خوردند ‌و محدود افرادی از کومله و سازمان‌منافقین دست به دست هم‌دادند و از احساسات جوانان سو استفاده کردند و اغتشاشاتی را در کشور رقم‌زدند اما باز همین‌وحدت سبب شد تا مردم‌یکپارچه پای کار آمدند و این پیام را به دنیا دادند که ما پای نظام ایستاده ایم و هر که بخواهد این وحدت را بشکند ، گردنش را می شکنیم.

سید جواد حسینی کیا نماینده مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با تاکید رییس جمهور مبنی بر لزوم انسچام‌ملی در کشور و حفظ آن گفت: وحدت در کشور همواره عامل پیروزی بوده است. امام هم فرمود رمز پیروزی وحدت است و شاهد بودیم در مقاطع مختلف از آغاز انقلاب تا کنون هر کجا مردم به صحنه آمدند و وحدت شکل گرفت، نظام موفق بوده است. 

وی در ادامه گفت: قدرت چانه زنی مسئولان نظام همیشه پای وحدت مردم عزیز بوده است. لذا وحدت امری جدی و انکار ناپذیر است. 

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی برخی گول سرویس های جاسوسی را خوردند ‌و محدود افرادی از کومله و سازمان‌منافقین دست به دست هم‌دادند و از احساسات جوانان سو استفاده کردند و اغتشاشاتی را در کشور رقم‌زدند اما باز همین‌وحدت سبب شد تا مردم‌یکپارچه پای کار آمدند و این پیام را به دنیا دادند که ما پای نظام ایستاده ایم و هر که بخواهد این وحدت را بشکند ، گردنش را می شکنیم. 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظام خط قرمز نظام است و طبق فرموده امام حفظ نظام از اوجب واجبات است و هر که بخواهد نظام را براندازی کند ، حاکمیت با او برخورد قاطع خواهد کرد. سرویس های جاسوسی و برخی حامیان آنها به دنبال براندازی هستند. کسانی که برای براندازی به عرصه اغتشاشات آمدند اینها گول نخوردند این افراد معاند هستند. 

وی در ادامه تصریح کرد: نظام باید محکم و قاطعانه با این افراد برخورد کند و البته عده این افراد محدود است. این افراد ظلم و جفا به نظام می کنند و باید تاوان آن را پس بدهند. 

انتهای پیام