شهر خبر

اسبقیان:جامعه ورزش ۵هزار شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است

اسبقیان:جامعه ورزش ۵هزار شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین ،جامعه ورزش بیش از 5 هزار شهید به نظام و آرمان های مقدس انقلاب و امام راحل (ره)تقدیم کرده است که در بین آنها شخصیت هایی وجود داشتند که بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، فرمانده و سردار نبودند اما حکایت ها داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا، اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و فرمانده بسیج وزارت در حاشیه دیدار با خانواده معزز شهید ابراهیم هادی بیان کرد: فلسفه هفته دفاع مقدس این است که ما بتوانیم فداکاری ها، ایثارگری های رزمندگان اسلام را برای جامعه به ویژه جامعه ورزش کشور بازگو تبیین کنیم.

وی ادامه داد: جامعه ورزش بیش از 5 هزار شهید به نظام و آرمان های نقدس انقلاب و امام راحل (ره)تقدیم کرده است که در بین آنها شخصیت هایی وجود داشتند که بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، فرمانده و سردار نبودند اما حکایت ها داشتند.

اسبقیان ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بازگویی دلاورمردی های شهدا و قدردانی از جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده معزز شهدای عزیزمان است. رهبر معظم انقلاب (ره) درباره شهید ابراهیم هادی می فرماند، "من کتابی خواندم مربوط به شهید ابراهیم هادی. این کتاب خیلی جالبه، خیلی جذابه.من کتاب (سلام بر ابراهیم) را خواندم و تا مدتها دلم نمی آمد از روی میز کارم بردارم و بگذارم توی کتابهایم.شخصیتی که در این کتاب معرفی شده خیلی جاذبه دارد… مثل مغناطیس انسان و جذب می کند."

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین عنوان کرد: شهید ابراهیم هادی، شهید گمنامی است که زمانی که درباره او مطالعه می کنیم به مطالبی می رسیم که انسان گمان نمی کند در آن سن و سال و شرایطی که پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تبلیغات دینی و مذهبی، توسعه و تبیین مباحث فرهنگی بسیار کم بود. اما شهدای ما همانند ابراهیم هادی با تربیت اصولی خانواده هایشان ره صد ساله را زود پیمودند و به فیض شهادت نائل شدند.

اسبقیان اظهار داشت: شهید ابراهیم هادی رفتارش با جوانان به گونه ای بود که آنها را جذب می کرد تا در مساجد حضور پیدا کنند که این نکته بسیار قابل توجهی است. خداراشاکرم که امروز فرصت شد خدمت خانواده این شهید بزرگوار باشم و مراتب احترام جامعه ورزش، وزارت ورزش و جوانان، سازمان بسیج ورزشکاران را به آنها برسانم. به خانواده شهید ابراهیم هادی گفتم که شهدا همواره در دل مردم ایران عزیز اسلامی جای دارند و ما هرگز آنها را فراموش نمی کنیم چرا که مدیون خون شهدا هستیم و شهدا افرادی هستند که در نزد پرودگارشان روزی می خورند.

 انتهای پیام