شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#منابع

آخرین تحولات جنین؛

شهادت ۵ مبارز فلسطینی/شهادت برادر مجری عملیات تل‌آویو تایید شد

شهادت ۵ مبارز فلسطینی/شهادت برادر مجری عملیات تل‌آویو تایید شد

منابع فلسطینی اعلام کردند در عملیات یورش نظامی امروز ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، ۵ مبارز فلسطینی به شهادت رسیده اند که یکی از آنها عبدحازم برادر رعد حازم مجری عملیات تل آویو است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، منابع فلسطینی اعلام کردند در  عملیات یورش نظامی و وحشیانه امروز ارتش رژیم صهیونیستی علیه اردوگاه جنین، ۵ مبارز فلسطینی به شهادت رسیده اند که یکی از آنها عبد حازم برادر رعد حازم  مجری عملیات تل آویو است.

دو شهید دیگر نیز، )، محمد محمود الونه و احمد نظمی علاونه هستند که امروز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین  همچنین از زخمی شدن دستکم ۲۰ فلسطینی در عملیات امروز نظامیان صهیونیست خبر داده است. بنابراین گزارش، مداوای این مجروحان در بیمارستان همچنان ادامه دارد و حال برخی از آنها وخیم است.

گفتنی است منابع فلسطینی صبح امروز با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از درگیری مسلحانه شدید میان مبارزان مقاومت و صهیونیست‌ها در این منطقه خبر دادند. منابع محلی اعلام کردند که گروهی از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی منزل شهید رعد حازم (مجری عملیات شهادت طلبانه تل آویو) را در اردوگاه جنین محاصره کردند.

در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین و محاصره منزل شهید رعد حازم، مبارزان مقاومت به سمت آن‌ها آتش گشوده و درگیری مسلحانه شدیدی در این منطقه به وقوع پیوسته است. صهیونیست‌ها چند هفته پیش یک واحد مسکونی متعلق به خانواده شهید حازم را در شهر جنین منفجر کردند.