شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#محیط زیست#قیمت

سلاجقه: باید یک درصد قیمت خودروهای تولیدی به صندوق محیط زیست واریز شود

سلاجقه: باید یک درصد قیمت خودروهای تولیدی به صندوق محیط زیست واریز شود

رئیس سازمان محیط زیست گفت: در بحث اسقاط خودرو های اسقاطی، یک درصد از قیمت خودورهایی که قرار است به بازار وارد شود باید به صندوق محیط زیست کشور واریز شود که دستاورد بزرگی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران گفت:خوشبختانه در هفته قبل موضوع افتتاح سامانه محیط زیست کشور را داشتیم و این سامانه یکی از نیازهای اساسی کشور در بعد توسعه است و تمامی لایه های اطلاعاتی در آن موجود است و روی هم رفته می توان مسیر توسعه کشور را ترسیم کرد.

وی عنوان کرد: در بحث اسقاط خودرو های اسقاطی، یک درصد از قیمت خودورهایی که قرار است به بازار وارد شود باید به صندوق محیط زیست کشور واریز شود که دستاورد بزرگی است.

رئیس سازمان محیط زیست در رابطه با همکاری با کشورهای همسایه برای حفظ زیستگاه های حیات وحش بیان کرد: برای همه گونه های در معرض خطر در کشور طرح داریم و همه طرح ها در حال اجرا است. بیشترین زیستگاه مشترک را با کشور ترکیه داریم که داریم صحبت می کنیم در مورد گذرگاه ها و معابر اقدامات لازم انجام شود و به طور کلی در زمینه معابر و گذرگاه با کشورهای همسایه مشکلی نداریم.

انتهای پیام/