شهر خبر
فرهنگ و هنر

آرمان درویش | آرمان درویش و دختر ژاله صامتی

خبر ازدواج آرمان درویش | رابطه دختر ژاله صامتی و آرمان درویش چیست؟

روز‌های گذشته بود که تصویری از حضور آرمان درویش در جمع خانوادگی ژاله صامتی در فضای مجازی منتشر شد. پس از آن برخی صفحه‌های مجازی و برخی رسانه‌ها داخلی مدعی شدند که آرمان درویش داماد او است.

خبر ازدواج آرمان درویش | رابطه دختر ژاله صامتی و  آرمان درویش چیست؟

آرمان درویش و دختر ژاله صامتی

روز‌های گذشته بود که تصویری از حضور آرمان درویش در جمع خانوادگی ژاله صامتی در فضای مجازی منتشر شد. پس از آن برخی صفحه‌های مجازی و برخی رسانه‌ها داخلی مدعی شدند که آرمان درویش داماد او است.

در تصویر ادعایی، آرمان درویش در یک رستوران و جوار ژاله صامتی و دو نفر دیگر دیده می‌شود که ادعا شده دختر جوان حاضر در تصویر دختر، ژاله صامتی و همسر آرمان درویش است.

462317_295

اما بررسی صفحه‌های آرمان درویش و ژاله صامتی نشان می‌دهد که هیچ یک از آن‌ها چنین وصلتی را تایید و یا تکذیب نکرده اند؛ بنابراین نمی‌توان ادعای این رسانه‌ها و سایت‌های داخلی را رد یا تایید کرد.

بیوگرافی آرمان درویش

آرمان درویش متولد ۱۳۶۶ در شهرستان الشتر استان لرستان است. او بزرگ شده ملایر است و در رشته کارگردانی و ادبیات نمایشی در دانشگاه سوره تحصیل کرده است.

درویش دوره‌های بازیگری را زیر نظر امین تارخ گذراند و  مدت‌ها به نوشتن فیلمنامه، ساخت فیلم کوتاه و نوشتن مقالات سینمایی در مطبوعات مشغول بود و در کنار محمدهادی کریمی نیز فعالیت می‌کرد.

فیلم سینمایی چهارشنبه نخستین تجربه سینمایی او بود.

او سابقه حضور در آثار سینمایی و نمایشی همچون موافقت اصولی، پسرکشی، سودابه، یلدا، بازی‌های مردانه، مقیمان ناکجا، لایه‌های دروغ، کمدی انسانی، پشت دیوار سکوت، لابی، خورشید نیمه شب، چهارشنبه و مجموعه نمایش خانگی ملکه گدایان را داشته است.

آرمان درویش برای فیلم سینمایی کمدی انسانی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ تامیل نروژ شده است.

بیوگرافی ژاله صامتی

ژاله صامتی متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱ در تهران است. او در رشته تئاتر از دانشکده هنر فارغ التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد.

پس از آن در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر نقش اول فیلم دشت ارغوانی به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.

او فعالیت حرفه‌ای را با بازی در فیلم‌های سینمایی سایه به سایه، از جنوب تا شمال، خفاش، آخرین نبرد، فرار مرگبار و مربای شیرین در پی گرفت.

ژاله صامتی سابقه بازی در فیلم‌های موفقی همچون ایستگاه اتمسفر، عصر یخبندان، در وجه حامل، دراکولا، تگزاس ۲، درخونگاه و برف را در کارنامه هنری خود دارد. وی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله یحیی و گلابتون، سفر به سرزمین ملائک، هتل، فکر پلید، مجتمع فرخ و فرج، آژانس دوستی و این زمینی‌ها حضور داشته است.

منبع: فرادید