به گزارش اکوایران، بازار ارز  تهران امروز دوشنبه 4 مهر ماه خلوت بود. معامله گران معتقدند بودند تعطیلات رسمی روزهای اخیر بر روند  قیمت دلار  در تهران اثر گذاشته و همین امر بازار دلار را با کمبود تقاضا روبرو کرده و از سوی دیگر اثر  اعتراضات خیابانی در مرکز تهران موجب شده بازیگران ارزی ریسک نکنند و فعلا در خرید و فروش ها صبر کنند. 

قیمت دلار  درجا زد 

قیمت دلار امروز در تهران نسبت به روز شنبه درجا زد . هر برگ اسکناس آمریکایی از اواخر شهریور ماه تا امروز در یک محدوده خاص یعنی 31 هزار و 500 تا 31 هزار و 600 تومان معامله می شود . 

مرز مقاومتی دلار از دست رفت 

قیمت دلار در بازار هرات عصر امروز مرز مقاومتی 31 هزار و 200 تومان را از دست داد و با 200 تومان کاهش نسبت به روز شنبه به قیمت 31 هزار و 100 تومان به فروش رسید.

برخی از معامله گران می گفتند درصورتی که اسکناس آمریکایی نتواند به بالای مرز مقاومتی برگردد احتمال برگشت تا 30 هزار و 800 تومان هم وجود خواهد داشت. 

عقب نشینی نرخ دلار در سلیمانیه 

در  بازار ارز  سلیمانیه  قیمت دلار  امروز وارد کانال 32 هزار تومان شد اما عصر امروز عقب نشینی کرد و با 150 تومان کاهش بر روی 31 هزار و 800 تومان قرار گرفت. 

قیمت درهم درجا زد 

بازار درهم امروز شاهد درجا زدن بود.نرخ  حواله درهم  امروز در محدوده 8 هزار و 780 تومان معامله شد که نسبت به روز شنبه ثابت بود . 

افت و خیز قیمت اونس طلا 

در بازار جهانی طلا در ابتدای معاملات امروز قیمت اونس طلا افت کرد. فلز گران بهای جهانی امروز 8 دلار عقب نشینی کرد و در محدوده 1636 دلار معامله شد اما ظهر امروز قیمت اونس طلا 2 دلار بالا رفت و در محدوده 1647 دلار مبادله شد. قیمت فلز زرد رنگ جهانی عصر امروز با 4 و نیم دلار کاهش به قیمت 1640 دلار معامله شد . 

کاهش قیمت طلا 18 عیار 

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا 18 عیار عصر امروز 1 هزار و 400 تومان افت کرد و بر روی 1 میلیون 309 هزار و 700 تومان قرار گرفت. 

قیمت سکه کاهش یافت

قیمت سکه امامی هم امروز 30 هزار تومان ارزان شد و بر روی 14 میلیون و 309 هزار تومان قرار گرفت. ارزش ذاتی سکه با قیمت نقدی فاصله چشمگیری پیدا کرده به همین دلیل عده ای از سکه بازان می گفتند حباب سکه به مقدار قابل توجهی رشد کرده و این موضوع دست اندازی در مسیر معامله گران افزایشی بوده است.