شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کی‌روش#جام جهانی

بازی مقابل اروگوئه نشان داد حضور کی‌روش چه تاثیری دارد/ می‌توانیم در جام جهانی شگفتی بزرگ رقم بزنیم

بازی مقابل اروگوئه نشان داد حضور کی‌روش چه تاثیری دارد/ می‌توانیم در جام جهانی شگفتی بزرگ رقم بزنیم

مدافع اسبق تیم فوتبال سپاهان نظرات خود را درباره تغییرات روی نیمکت تیم ملی و بازی دوستانه پیش رو بیان کرد.

مجید بصیرت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص تغییرات روی نیمکت تیم ملی اظهار داشت: بازی مقابل اروگوئه نشان داد که تغییر ایجاد شده روی نیمکت تیم ملی مفید بوده است. بازیکنان به شدت منسجم بازی کردند و از لحاظ تاکتیکی عالی بودند. تیم مقابل اروگوئه بود. تیمی بسیار فنی و قدرتمند. بنابراین مقابل حریفی خوب قرار گرفتیم. از لحاظ فنی و مدیریتی، تیم ملی نمره قبولی گرفت. باید به تعویضی‌ها هم اشاره کنم که با انگیزه ظاهر شدند. به طور مثال طارمی با تمام وجود بازی کرد و گل تیم را هم به ثمر رساند که خود یک نقطه قوت مهم است.

مدافع اسبق سپاهان درباره لیست تیم ملی افزود: به نظر من در جام جهانی سن مطرح نیست. کیفیت و شرایط بازی مطرح است. جام جهانی ویترین فوتبال است. بازیکنان جوان برای رسیدن به آن سطح مورد نیاز، شرایط سختی دارند. بازیکنان برای حضور در جام جهانی باید آبدیده شوند. به نظرم انتخاب بازیکنان باتجربه یک تصمیم معقول بود و در تیم‌های مشهور دنیا هم چنین چیزی مشاهده می‌شود.

بصیرت درباره نقطه ضعف تیم فعلی گفت: سازماندهی دفاعی به نسبت قسمت هجومی تیم عالی نبود. ما در خط دفاعی در ۲ یا ۳ صحنه دچار مشکل شدیم و سوارز صاحب موقعیت شد. در یکی دو موقعیت ممکن بود به مشکل بربخوریم. یک ضربه از داخل محوطه به پای عابدزاده برخورد کرد اما دلیل آن فکر می‌کنم زاویه نداشتن توپ بود. این مساله ممکن است در بازی‌های بزرگ برای ایران مشکل‌ساز شود. همان‌طور که گفتم به طور کلی بازیکنان نمره قبولی گرفتند.

وی درباره بازی دوستانه امروز با سنگال اظهار داشت: سنگال و اروگوئه با هم متفاوت‌ هستند. سنگال تیمی قدرتمند و درگیر است اما اروگوئه تیمی تکنیکی بود. تیمی که روی زمین بازی می‌کرد. سنگال اما روی هوا خوب است. به نظرم بازی ایران مقابل سنگال دیداری درگیرانه خواهد بود و امیدوارم کسی دچار آسیب و مصدومیت نشود.

آیا ایران می‌تواند اتفاقی بزرگ در جام جهانی رقم بزند؟ پاسخ بصیرت اینگونه بود: به نظرم با بازیکنانی که داریم می‌توانیم اتفاقی بزرگ رقم بزنیم. به بازی طارمی دقت کنید که چقدر با اعتماد به نفس و راحت بازی می‌کند. انگار در لیگ ایران حضور دارد. بازیکنان ما از لحاظ سطح یک کلاس بالاتر رفته‌اند و می‌توانند شگفتی بزرگی را رقم بزنند.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام/