شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت کشور

تقدیر وزارت کشور از اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)

تقدیر وزارت کشور از اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص)

وزارت کشور با صدور بیانیه ای از حضور میلیونی مردم در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) و در محکومیت اغتشاشگران اخیر تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، وزارت کشور با صدور بیانیه ای از حضور میلیونی مردم در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) و در محکومیت اغتشاشگران اخیر تقدیر کرد.

در بیانیه وزارت کشور خطاب به ملت غیور و شریف ایران آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برآمده از اندیشه های اسلام ناب محمدی(ص) است، با اتکا به قدرت مردم، پیشگام جبهه حق طلبی، آزادی خواهی، ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویان و مستبدان عالم است.

این بیانیه می افزاید: این نظام استکباری با وقوف به اندیشه های بلند انقلاب اسلامی که بر نفی وابستگی و ظلم ستیزی استوار است، با تمام توان و ظرفیت به دنبال مهار و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران برای جلوگیری از نضج حرکت های استقلال طلبانه و آزادی خواهانه در منطقه و جهان است.

در بیانیه وزارت کشور آمده است: از این رو در تحلیل علت دشمنی همه جانبه معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستی بیش از هر چیز به آرمان و گفتمان دینی و مردمی این نظام توجه داشت که دشمن تلاش دارد با بهره گیری از ایادی منطقه ای و جریان های نفاق، مانع از شکوفایی هر چه بیشتر آن شود.

این بیانیه ادامه می دهد: حمایت از اغتشاشگران طی روزهای اخیر پرده جدیدی از دسیسه‌های دشمن برای برهم زدن استوانه های امنیت و آرامش داخلی در کشور بود که البته این بار هم با جهل و ناآگاهی نسبت به ظرفیت های مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران و این باور که مردم پایه و محور امنیت در این نظام هستند؛ با شکست مواجه شد.

وزارت کشور در بیانیه خود اضافه می کند: مردم غیور و انقلابی همچون همیشه با حضور حماسی و شجاعانه در صحنه میدان، خط بطلانی بر نقشه های شوم و فریبنده دشمن کشیدند و امنیت و ثبات داخلی در کشور را استحکام بخشیدند.

این بیانیه تاکید می کند: در تقویت مردم محور بودن انقلاب اسلامی، بانوان عزیز هم سهمی موثر و تعیین کننده در بزنگاه‌های مختلف تاریخی دارند. در ایامی که مزین به هفته دفاع مقدس است جا دارد از جانفشانی ها و رشادت های زنان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس و همچنین حضور پر رنگ و انقلابی شان در صحنه های مختلف سیاسی و فرهنگی کشور کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

در بیانیه وزارت کشور تصریح شده است: حضور با صلابت و پرشکوه زنان در اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص)، تصویرسازی بوق‌های تبلیغاتی دشمن در بی توجهی به حقوق شهروندی زنان را نقش بر آب ساخت و به جهان نشان داد که مردم ایران اسلامی، از هر طبقه و جنسیتی پای تمامیت ارضی، استقلال و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) که مرد و زن، و پیر و جوان با عشق به امامت و ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی در صحنه حضور داشتند؛ بار دیگر جلوه ای زیبا از همبستگی و وحدت ملی به نمایش گذاشته شد و نظام جمهوری اسلامی هم به خدمات رسانی و ارتقای رضایتمندی عموم مردم فارغ از مرزبندی های دینی و قومی افتخار دارد.

 انتهای پیام