شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ملت ایران

آشوبگران و فتنه‌انگیزان به خیل عظیم ملت ایران بازگردند

امام جمعه موقت تهران گفت: کسانی که دست به توطئه زدند و اموال عمومی را آسیب زدند، از این حضور درس بگیرند و به آغوش اسلام و انقلاب اسلامی بازگردند.

 آشوبگران و فتنه‌انگیزان به خیل عظیم ملت ایران بازگردند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در حاشیه راهپیمایی اجتماع بزرگ رسول اکرم (ص) در تهران در گفت‌وگو با میزان بیان کرد: من قطره‌ای در کنار اقیانوس خروشان و ملت بزرگ، شجاع و بصیر تهران هستم.

وی با بیان اینکه مردم با اوج و شکوه دیگری، ۹ دی را تکرار کردند، گفت: امیدوارم دشمنان انقلاب اسلامی از این حضور عبرت بگیرند و به این واقعیت آگاهی پیدا کنند که انقلاب اسلامی از ناحیه تهدیدات و توطئه‌های آن‌ها آسیبی نخواهد دید چرا که ملت همیشه در صحنه حضور دارد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: امیدوارم جامعه بانوان با احترام به ارزش‌های اسلامی و با حفظ حجاب اسلامی، وحدت و انسجام ملی را استحکام ببخشند.

وی افزود: کسانی که دست به توطئه زدند و اموال عمومی را آسیب زدند، از این حضور درس بگیرند و به آغوش اسلام و انقلاب اسلامی بازگردند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد، از دستگاه قضایی خواست تا در این رابطه و حوادث به وجود آمده اغتشاشات اخیر با آشوبگران و فتنه انگیزان، قاطعانه برخورد کند.

بیشتربخوانید

قدردانی خطیب نماز جمعه تهران از دستگاه قضایی به سبب برخورد با فساد و گشودن فصل جدیدی در حل معضلات اجتماعی

وی در پیامی خطاب به فتنه انگیزان که سعی در ناآرام کردن جامعه داشتند، گفت: آشوبگران از تبهکاری و فتنه انگیزی دست بردارند و به خیل عظیم ملت ایران ملحق شوند.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: تحرکات این افراد اگر اثری دارد، این اثر ارتقا سطح آگاهی است؛ این حضور به دلیل رفتارهای تبهکارانه این افراد است.

گفتنی است که عصر روز گذشته اجتماع بزرگ رسول اکرم (ص) با حضور پرشور مردم و مسئولان در سراسر کشور و همچنین در میدان انقلاب تهران برگزار شد.