شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین

حماس:

حوادث الاقصی بازتاب ماهیت جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است

حوادث الاقصی بازتاب ماهیت جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که حوادث مسجدالاقصی نشان دهنده ماهیت جنایتکارانه و تفکر نژادپرستی حاکم بر صهیونیست ها در تعامل با ملت و مقدسات فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» گفت که حوادث مسجدالاقصی نشان دهنده ماهیت جنایتکارانه و تفکر نژادپرستی حاکم بر صهیونیست در تعامل با ملت و مقدسات فلسطین است.

وی با بیان اینکه یورش های مکرر به مسجدالاقصی نشان دهنده میزان جنایت و ظلم علیه ملت فلسطین است، تاکید کرد که ملت فلسطین با مقاومت در برابر یورش ها و عملیات یهودی سازی، توانست این یورش ها را به یک چالش امنیتی، سیاسی و نظامی برای رژیم صهیونیستی تبدیل کند.

سخنگوی حماس از شهروندان فلسطینی در کرانه باختری، قدس اشغالی و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ خواستار تداوم حضور در مسجدالاقصی و دفاع از آن با تمام توان شد و گفت: وظیفه دینی و ملی تمام کشورهای اسلامی و عربی حمایت و پشتیبانی از ملت و مقدسات فلسطین است.

گفتنی است از صبح امروز دوشنبه همزمان با آغاز اعیاد یهودی یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تشدید شده و تدابیر شدید نظامی در قدس اشغالی برقرار شده است.