شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#کشتی

نصب تصاویر ۳ مدال آور جدید در خانه کشتی شهید هادی

نصب تصاویر 3  مدال آور جدید در خانه کشتی شهید هادی

پس از کسب 10 مدال رنگارنگ در رقابت های جهانی صربستان توسط آزاد و فرنگی کاران، فدراسیون کشتی نسبت به نصب تصاویر 3 مدال آور جدید و همچنین بروزرسانی تصاویر 7 مدال آور دیگر در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رحمان عموزاد با کسب مدال طلا در وزن 65 کیلوگرم و رضا اطری با کسب مدال نقره در وزن 61 کیلوگرم در کشتی آزاد و امین میرزازاده با کسب مدال نقره در وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی 3 مدال آور جدید کشتی ایران در رقابت های جهانی بودند که تصاویر در کنار سایر تصاویر مدال آوران جهان و المپیک در خانه کشتی شهید هادی نصب شد.

همچنین با توجه به کسب مدال طلای کامران قاسم پور در وزن 92 کیلوگرم، مدال نقره حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم، مدال نقره محمد نخودی در وزن 79 کیلوگرم، مدال برنز یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم و مدال برنز امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد، مدال نقره محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم و مدال برنز محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی، فدراسیون نسبت به بروزرسانی تصاویر این قهرمانان با درج عناوین جدید اقدام کرد.

با کسب مدال برای اولین بار توسط 3 نماینده کشورمان در رقابت های جهانی آمار مدال داران کشتی در رقابت های المپیک و جهان به عدد 115 تن رسید.

تاکنون 38 تن در بازی های المپیک و 77 تن در بازی های جهانی برای کشتی ایران کسب مدال کرده اند که 32 تن از آن ها هم در رقابت های جهانی و هم بازی های المپیک صاحب مدال شده اند.

انتهای پیام/