شهر خبر

از شبکه قرآن و معارف سیما در حال پخش است؛

طرحی متفاوت در جمع خوانی قرآن کریم در شبکه قرآن

طرحی متفاوت در جمع خوانی قرآن کریم در شبکه قرآن

نماهنگ جمع خوانی قرآن کریم کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه کنندگی حسین بزرگیان که در تابستان ۱۴۰۱ تهیه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ سری دوم برنامه جمع خوانی قرآن کریم در ۱۴ قسمت ۵ دقیقه بعد از ۸ ماه تلاش مستمر به پایان رسید و از شبکه قرآن و معارف سیما در حال پخش است.

برنامه نماهنگ‌های جمع خوانی قرآن کریم با نغمه پردازی آقای حامد ولی زاده از قاریان نمونه و ممتاز کشوری و با صوت گروه ابرار و با اجرای گروه حافظان قرآن کریم مدرسة القرآن حوزه علمیه جامعة الامام المنتظر (عج) نجف آباد که متشکل از ۵۰ نفر از نوجوانان حافظ قرآن کریم که در مقاطع ششم و هفتم و هشتم و نهم این مدرسه مشغول تحصیل هستند، انجام پذیرفت.

این برنامه که در قسمتهایی شامل عفاف و حجاب، حیا، وحدت قومیت‌ها، قدرشناسی و شکر نعمت، قرض الحسنه، زیارت شهدا، رزق حلال، از خود گذشتگی و ایثار، حسابرسی و محاسبه اعمال، فرزندآوری، صله رحم، تنبلی در عبادت و تاکید بر نماز اول وقت، دست بوسی والدین، و صدقه دادن و همچنین هر قسمت در دو بخش تلاوت و ترجمه تولید گردیده در بخش تلاوت، جمع خوانی قرآن کریم و در بخش ترجمه، نمایشی مطابق با محتوا و ترجمه آیات مربوط به موضوع یاد شده را نظاره گر می‌باشیم.

خاطر نشان می‌سازد نماهنگ جمع خوانی قرآن کریم کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه کنندگی حسین بزرگیان که در تابستان ۱۴۰۱ تهیه شده است.

علاقمندان می‌توانند این برنامه را از پایگاه اطلاع رسانی شبکه به آدرس www.qurantv.ir دریافت و مشاهده کنند.