شهر خبر

بانوان از اصلی‌ترین ارکان نظام هستند/جایگاه بانوان بعد از انقلاب اسلامی در هیج کجای جهان نظیر ندارد

بانوان از اصلی‌ترین ارکان نظام هستند/جایگاه بانوان بعد از انقلاب اسلامی در هیج کجای جهان نظیر ندارد

حزب نسل نو با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور به نقش و جایگاه بانوان در جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حزب نسل نو با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور به نقش و جایگاه بانوان در جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد  و گفت: بانوان ایرانی در اوج افتخار و پرانگیزه به عنوان اصلی ترین پشتوانه پیشرفت و اعتلای ایران عزیز با انقلاب اسلامی همراه هستند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

در پی حوادث تلخ و عبرت آموزی که در چند روز اخیر در کشور عزیزمان ایران رخ داد، حزب نسل نو لازم می داند نکاتی را با مردم شریف و غیور ایران عزیز در میان بگذارد:

خطاب به بانوان فرهیخته و پاکدامن ایران عزیز؛

بانوان، ارزشمندترین سرمایه و دارایی ایران، سرزمین آزادگان و دلاوران هستند. انقلاب اسلامی ایران، بارها و بارها از زبان امامین خود اعلام کرده و در عمل نیز نشان داده است که بانوان از اصلی ترین ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

با نگاهی منصفانه و به دور از غرض ورزی، به راحتی می توان مسیر روبه رشد و تعالی بانوان ایرانی را بعد از انقلاب اسلامی مشاهده نمود که از جمله آن می توان به حضور پررنگ و با نشاط بانوان در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و اجتماعی اشاره نمود. رشد چشمگیر تعداد بانوان نخبه و دانشمند، حضور بانوان در مناصب قضایی، سیاسی و مدنی، قهرمانی بانوان در عرصه های مختلف ورزشی و پویایی و فعالیت بانوان دوشادوش مردان برای اعتلای ایران اسلامی این مدعا را به خوبی اثبات می رساند.

بعد از انقلاب اسلامی، بانوان چنان جایگاهی در ایران اسلامی یافته اند که به جرات می توان گفت در هیج جای جهان نظیر آن یافت نمی شود. با نگاهی دقیق تر به کشورهای مدعی حقوق زنان می توان دریافت که همه این ادعاها و سر و صداهای رسانه‌ای، نمایشی دروغین بیش نیست. به سرزمین آمال و آرزوهای بر باد رفته، آمریکا، دقت کنید؛ زن، در این کشور همه روزه به انحاء مختلف مورد تعرض، سوء استفاده، هتک حرمت و ظلم قرار می گیرد. از برخوردهای وحشیانه پلیس گرفته تا استفاده ابزاری از زن در سیاست، فیلم ها، تبلیغات و فعالیت های اجتماعی. در کشورهای به اصطلاح مدعی حقوق زنان، هیچ زنی حق ندارد، حرف بزند یا به پادشاه دیکتاتور و رئیس جمهور مریضشان اعتراض کند. که اگر زنی هم چنین جراتی به خود بدهد، او را مجبور خواهند کرد که زانو بزند یا دستگاه‌های سفاک و خون ریز امنیتی رژیم‌های تمامیت خواه غربی استخوان‌های او را درهم خواهد شکست و صدای آزادیخواهی را در گلو خفه خواهند کرد.

منصفانه نگاه کنیم؛ ایران عزیز به مقام زن احترام می گذارد یا کشورهایی مثل آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان؟ این ها همان کشورهایی هستند که طبق اعتراف رسانه های خودشان، زنان را به وحشیانه ترین شکل ممکن تحقیر و سرکوب می کنند. زحمت زیادی ندارد، قدری در سایت های خبری خودشان جستجو کنید، خواهید دید که چند زن بیگناه به اتهام اعتراض در فرانسه با گلوله پلیس نابینا شدند، پلیس جنایتکار آمریکا چند صد زن را شنکجه و کشته است. به زنان بی پناه و وحشت زده از جنگ اوکراین، با شرط بردگی جنسی در انگلیس پناهندگی داده می‌شود. و هزاران نوع از جنایت‌های علیه زنان و بشریت که هرروز به اعتراف رسانه‌های خودشان مرتکب می‌شوند.

حال این جانوران درنده و سفاک می‌خواهند به فرهیخته‌ترین ملت عالم که بنیان‌گذار منشور حقوق بشر است درس حمایت از حقوق زنان بدهند! هیهات که منافقین و دروغ‌گویانی بیش نیستند.

نسل نو، معتقد است، که اگرچه کم و کاستی‌های وجود دارد ولی بانوان ایرانی در اوج افتخار و پرانگیزه به عنوان اصلی ‌ترین پشتوانه پیشرفت و اعتلای ایران عزیز با انقلاب اسلامی همراه هستند. بانوی ایرانی، فرهیخته، پاکدامن و با بصیرت است و همیشه در بزنگاه‌ها، ثابت کرده است که سربلندی و اقتدار میهن خود را با هیج ترفند و حیله‌ای واگذار نخواهد کرد.

خطاب به نوجوانان و جوانان غیور و آزاده ایران، مهد فرهنگ و تمدن؛

رفقا، ملت ایران در طول تاریخ به جرم فرهیختگی و اقتدار، همیشه مورد هجمه شیاطین، از جمله انگلیس خبیث و متحدانش بوده است. در دوره معاصر با مکر و حیله، استربانی را بر گرده ملت ایران نشاندند که تا قبل از آن مهمترین افتخارش جمع کردن سرگین اسب سفیر انگلیس بود و هم او بود که میرزا کوچک خان را که در مقابل قوای اشغالگر روس و انگلیس مقاومت می‌کرد به شهادت رساند. همان استربان بود که در جنگ دوم جهانی بزدلانه فرار کرد و مردم کشور را بی پناه و بی دفاع با ارتش‌های تا دندان مسلح اشغالگر تنها گذاشت. فرزند منحوسش که پس از او با توطئه خودباختگان خائن داخلی و حمایت انگلیس خائن به قدرت رسید، با کودتای آمریکایی، دولت ملی ایران را سرنگون کرد و در آستانه انقلاب اسلامی چنان جنایت کرد که پس از پیروزی انقلاب، بسیاری از خانواده‌ها داغدار عزیزانشان بودند.

عزیزان؛ منافقینی که امروز وحشیانه جوانان این کشور را گلو می‌بُرند و سینه می‌درند، حیواناتی هستند که به هیچ اصلی پایبند نیستند، این ها داغدار هوشیاری ملت غیور ایران هستند که بارها به آن ها سیلی زده. این وحشی ها همان‌هایی هستند که وقتی خونخوار معدوم منطقه به این کشور عزیز حمله کرد، ذلیلانه ملت خود را فروختند و به آغوش صدام جنایتکار خزیدند و هرآنچه در توان داشتند برای نابودی ایران عزیز بکاربستند. بیش از 17 هزار نفر از مردم بیگناه را در خیابان های کشور با ترورهای ناجوانمردانه به شهادت رساندند و بدون شک در ریخته شدن خون بیش از 200 هزار شهید دفاع مقدس شریکند.

دوستان، به خانواده ها و نزدیکان خود دقت کنید، هیچ خانواده‌ای نیست که برای دفاع از این نظام مقدس شهید عزیزی تقدیم نکرده باشد. انقلاب ایران در خون و روح شماست. شما فرزند و امیدِ آینده این انقلاب هستید.

رفقا، خوب دقت کنید و از ذکاوت ایرانی خود بهره بگیرید؛ دشمن شکست خورده و هرکاری می‌‍کند تا خود را نجات دهد. به ستون خیمه فتنه رسیده‌ایم. جوانان ایرانی الگوی بسیاری از جوانان عالم هستند. فریب دلقک ها، عجوزه ها و جرثومه ها را نخورید. این ها، قلاده به گردن‌هایی هستند که برای ارباب شکست خورده شان پارس می‌کنند که مشتی دلار برایشان بریزد. شما نسلی باهوش و توانمند هستید، در مورد هر کدامشان می‌توانید تحقیق کنید و ببینید چگونه وطن فروش و خود فروش شده‌اند.

نسل نو، اعتقاد راسخ دارد، جوان و نوجوان ایرانی، باهوش، توانمند و با بصیرت هستند و همین نسل جوانِ تمدن ساز، در همه‌ میدان های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، بین المللی، دین، اخلاقیت، معنویت و عدالت با نگاه انقلابی، روحیه انقلابی و عمل جهادی، پرچم پرافتخار ایران عزیز را بر قله های عزت و اقتدار خواهد برافراشت و ایران سرافراز را الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی خواهد ساخت.

خطاب به هموطنان عزیز کُرد؛

دلاور مردان و شیرزنان کُرد، ایرانی ترین نژاد ایران هستند. ملت آزاده ایران، فداکاری و ایثار و جان برکفی این قوم غیور ایرانی در دفاع از مرزهای کشور در مقابل هجوم ددمنشانه بعثی ها و وحوش خود فروخته استکبار را هرگز فراموش نخواهد کرد. ایران عزیز، در اقوام مختلفش معنی                 می شود. انقلاب اسلامی پایمردی و مقاومت مردم غیور پاوه و مریوان در ایستادگی در مقابل ضد انقلاب تا دندان مسلح را فراموش نخواهد کرد.

نسل نو، هموطنان کُرد خود را محافظین امین انقلاب اسلامی و شهرهای کُرد نشین ایران عزیز را حصن حصین انقلاب اسلامی می داند. درود بیکران به شهدای کُرد و سلام و درود بی پایان به ایرانیان کُرد که مجاهدانه، خالصانه، ایثارگرانه و مظلومانه به پای آرمان‌های انقلاب مقدس ملت عزیز ایران ایستاده‌اند و با جان عزیز خود از انقلاب اسلامی ملت شریف ایران دفاع می‌کنند.

خطاب به فرماندهی کل انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج عزیز و سربازان گمنام امام زمان (عج) و ارتش مکتبی؛

نسل نو، ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده معزز و محترم شهدای مدافع امنیت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی)، دست و بازوی حافظان امنیت ایران عزیز را می بوسد. سر تعظیم فرود می‌آوریم و از شما سپاسگذاریم که مظلومانه گلوی همرزمانتان بریده شد و سینه‌هایشان دریده شد ولی مردانه و ایثارگرانه در وسط میدان ایستادید و سینه سپر کردید تا چشم فتنه کور شود. بدانید؛ ملت شریف ایران تمام قد و استوار حامی شماست.

سلام و درود بیکران بر ارواح طیبه شهدای والا مقام مدافع امنیت.

خطاب به قوه قضائیه انقلابی جمهوری اسلامی ایران؛

اکنون که خط اصلی فتنه به وضوح مشخص شده است، اکثر لیدرهای میدانی اغتشاشات دستگیر شده‌اند و سلبریتی‌های خائن که از پول بیت المال فربه شده‌اند، پرده دریده‌اند، حجت بر همه تمام است.

نسل نو، از قوه قضائیه انقلابی ایران اسلامی تقاضا دارد که در اسرع وقت خائنین به ایران اسلامی را به اشد مجازات اعمال ننگینشان برساند.

خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی، منافقین، گروهک های تجزیه طلب و خائنین:

بدانید و می‌دانیم که می‌دانید، دست ملت غیور ایران در انتقام بسیار سنگین است. در هیچ جای دنیا از مجازات در امان نخواهید بود و این آرزو را به گور خواهید برد که پرچم انقلاب اسلامی را شکست خورده ببینید. ملت ایران خیانت‌ها و جنایت‌های تاریخی و ادامه‌دار شما را علیه آسایش و امنیت خودش فراموش نخواهد کرد و در زمان و مکان مناسب پاسخ آن را همچون گذشته دریافت خواهید کرد. ما خود را برای نابودی رژیم صهیونیستی و حامی اصلی شما آماده می‌کنیم و هر فتنه‌ای به پا کنید این اتفاق خواهد افتاد. دنیا می‌داند ملت ایران، ملت صادقی است و انشاءالله به زودی در قدس نماز خواهیم خواند.

درود و سلام بیکران به محضر حضرت بقیه الله (اروحنا فداه)، سلام بر روح مطهر امام بزرگوار (ره)، سلام بر روح بلند سیدالشهدای مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سلام بر ارواح طیبه شهیدان انقلاب جهانی اسلام، سلام بر ملت عزیز ایران و سلام ویژه به جوانان و نوجوانان.

نسل نو – امیدوار، مصلح، تمدن ساز

انتهای پیام/