شهر خبر

بازنشستگی داورزنی قطعی نیست/ حضور اسپانسرهای قوی باعث بهتر شدن لیگ خواهد بود

بازنشستگی داورزنی قطعی نیست/ حضور اسپانسرهای قوی باعث بهتر شدن لیگ خواهد بود

سرپرست هیئت والیبال استان اصفهان گفت: حضور اسپانسرهای قوی و مطرح باعث بهتر شدن لیگ خواهد بود.

فریبا صادقی، مربی والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص نتایج تیم ملی والیبال زنان در دو رویداد بازی‌های کشورهای اسلامی و جام کنفدراسیون آسیا اظهار کرد: نتیجه در هر دو رویداد مشخص است. در بازی های کشورهای اسلامی روی سکوی دوم قرار گرفتیم و در جام کنفدراسیون آسیا هم هفتم شدیم ولی آنچه مشخص است نتیجه در کوتاه مدت مشخص نمی شود و باید به تیم و کادر فنی جدید فرصت بیشتری داد.

وی در پاسخ به این سوال که شما چقدر به آینده والیبال زنان ایران با سرمربیگری کمپدلی امیدوار هستید؟ گفت: همانطور که گفتم پیشرفت چند ماهه اتفاق نمی‌افتد باید زمان بدهیم. هر مربی برای رسیدن به موفقیت به یک برنامه ریزی بلندمدت احتیاج دارد. من فکر می کنم فدراسیون با برنامه این مربی را به خدمت گرفته است.

سرپرست هیئت والیبال استان اصفهان در مورد رقابت‌های لیگ امسال بیان کرد: فعلا با توجه به حضورم در هیئت استان فعالیتی در لیگ ندارم. البته از چند تیم پیشنهاد داشتم اما با توجه به مسئولیتی که دارم بعید می‌دانم امسال در لیگ برتر حضور داشته باشم.

سرمربی سابق تیم ملی افزود: لیگ امسال هم گویا قرار است مانند همیشه با حضور 8 تیم برگزار شود. به نظر می‌رسد امسال با توجه به حضور اسپانسرهای مطرح و قوی شاهد رقابت های بهتری در مقایسه با ادوار گذشته باشیم.

50

صادقی درباره خبر بازنشستگی محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون هم گفت: بعید می دانم رفتن داورزنی به خاطر بازنشستگی قطعیت داشته باشد. حداقل این اتفاق در هیئت‌های استانی به مرحله عمل نرسیده اما در کل داورزنی از مدیران توانمند ورزش است که قطعا ادامه حضورش می تواند به والیبال کمک کند.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام