شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انگلیس#تیم ملی#جام جهانی#قطر

ساوت‌گیت: من بهترین مربی برای هدایت انگلیس هستم

ساوت‌گیت: من بهترین مربی برای هدایت انگلیس هستم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، تاکید دارد که خودش بهترین گزینه برای هدایت این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

به گزارش مشرق، شکست انگلیس برابر ایتالیا در لیگ ملت‌های اروپا و سقوط این تیم به دسته دوم این رقابت‌ها برای فصل آینده باعث شده که انتقادها از عملکرد ساوت‌گیت افزایش پیدا کند. 
آنها در پنج دیدار رسمی اخیر موفق نشده‌اند برابر تیم حریف پیروز شوند و یکی از نقاط ضعف‌شان این است که در ۴۵۰ دقیقه اخیر هم موفق نشده‌اند حتی یک گل در جریان بازی به ثمر برسانند.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه سن سیرو جمعه شب پس از پایان بازی ساوت‌گیت را هو کردند و بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی نیز خواهان برکناری او و استفاده از توماس توخل برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شدند اما نظر خود این مربی چیز دیگری است. 

ساوت‌گیت: من بهترین مربی برای هدایت انگلیس هستم
ساوت‌گیت در این باره به خبرنگاران گفت:« من مربی درستی برای هدایت این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستم. شرایط در آن صورت از ثبات بیشتری برخوردار خواهد بود و شکی در این باره وجود ندارد. من فکر نمی‌کنم که این عملکرد برابر ایتالیا خیلی بد بوده باشد و می‌دانم که این ناراحتی و خشم صرفا به این دلیل است که ما در چند بازی اخیر شکست خورده‌ایم.»

هری کین به عنوان کاپیتان تیم ملی انگلیس نیز پیش از این از هواداران انگلیس خواسته بود که به خاطر شکست در لیگ ملت‌های اروپا مضطرب و نگران نباشند و به آنها وعده داده بود که تیم انگلیس واقعی را در جام جهانی خواهند دید.

منبع: ورزش سه