به گزارش خبرگزاری شهاب، جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در نابلس به دست نظامیان رژیم اشغالگر به رژیم صهیونیستی هشدار داد که تجاوزات این رژیم خشم فلسطینی‌ها را افزایش داده است.

در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی حماس آمده است: رژیم صهیونیستی باید بداند که خشم ملت فلسطین به دلیل تشدید تجاوزات نظامیانش به ملت فلسطین و مقدسات و اراضی اشغالی ما درحال افزایش است و به همین دلیل نظامیان و شهرک نشینان این رژیم هدف مشروع و قانونی مبارزان قهرمان فلسطینی و عملیات‌های شجاعانه آنها هستند.

حماس همچنین نسبت به هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها به بهانه اعیاد یهودی هشدار داد و تاکید کرد: یورش به مسجدالاقصی به منزله تجاوز به ملت ما است که هیچگاه خواری و هتک حرمت و یهودی سازی اماکن مقدس خود را نخواهند پذیرفت و با تمامی ابزارهای موجود از آنها دفاع می‌کنند.

این بیانیه پس از آن صادر شد که «محمد عوض أبو کافیة» جوان ۳۷ ساله فلسطینی امروز (شنبه) اقدام به زیرگیری نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی با خودروی شخصی خود در نزدیکی شهرک «حفات گلعاد» در جنوب شهر نابلس کرد.

برپایه این گزارش، این جوان فلسطینی دو نفر از صهیونیست‌ها را مجروح کرده است.

نظامیان رژیم اسرائیل بلافاصله به سمت این جوان فلسطینی تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

شایان ذکر است که طی یک ماه اخیر عملیات‌ خودجوش فلسطینی‌ها علیه صهیونیست‌ها به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است و همین مسئله رژیم اشغالگر را به وحشت انداخته است.

شرایط این روزهای سرزمین های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه شده و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله ای که شده پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می دهند و همین امر شرایط ویژه ای را برای صهیونیست های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.