شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انگلیسی#کی‌روش#جام جهانی#قطر

واکنش رسانه‌ی انگلیسی به برد ایران: نباید آن‌ها را دست‌کم گرفت!

یک رسانه انگلیسی با اشاره به پیروزی تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش در این بازی دوستانه، به سه‌شیر هشدار داد که نباید تیم اول رنکینگ آسیا را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دستکم بگیرد.

یک رسانه انگلیسی معتقد است با عملکردی که ایران از خود مقابل اروگوئه نشان داد، شاگردان گرث ساوت‌گیت نباید مردان کی‌روش را در جام جهانی ۲۰۲۲ دستکم بگیرند.

تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته (جمعه) در اولین بازی دوستانه خود در پنجره بازی‌های ملی سپتامبر موفق شد در اتریش با نتیجه یک بر صفر اروگوئه‌ای را شکست دهد که در ترکیب خود بازیکنان نامدارش را در اختیار داشت. یک رسانه انگلیسی با اشاره به پیروزی تیم تحت‌هدایت کارلوس کی‌روش در این بازی دوستانه، به سه‌شیر هشدار داد که نباید تیم اول رنکینگ آسیا را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دستکم بگیرد.

سایت شبکه رادیویی «تاک اسپورت» گزارش داد؛ ایران با پیروزی مقابل اروگوئه‌ی پرقدرت و کامل که داروین نونیز لیورپولی، رودریگو بنتانکور تاتنهامی و فدریکو والورده رئال مادریدی را در ترکیبش داشت، به انگلیس هشدار داد. ایران با برتری یک بر صفر جمعه شب مقابل اروگوئه نشان داد که سه‌شیر نباید آن‌ها را در جام جهانی دستکم بگیرد.

شاگردان کارلوس کی‌روش در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز همگروه هستند و در اولین بازی خود در تاریخ ۳۰ آبان به مصاف سه‌شیر خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم