شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#جام جهانی

ترکیب رقیب ایران در جام جهانی لو رفت

ترکیب رقیب ایران در جام جهانی لو رفت

با بررسی ترکیب رقبای ایران در بازی‌های دوستانه می‌توان ترکیب اصلی آن‌ها در جام جهانی را پیش‌بینی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ شب گذشته تیم ملی انگلیس به مصاف تیم ملی ایتالیا رفت و ۱-۰ مغلوب شد. نکته مهم در این بازی علاوه بر شکست انگلیسی‌ها، شناختن ترکیب اصلی و استراتژی تیم ساوتگیت بود.

درون دروازه انگلیسی‌ها نیک پوپ قرار داشت که البته بعید به نظر می‌رسد در جام جهانی بازی کند و در این پست احتمالا پیکفورد قرار می‌گیرد.

انگلیسی‌ها با سیستم ۳۴۳ به میدان رفتند و احتمال حضور آن‌ها با همین سیستم در جام جهانی بسیار بالا است. در خط دفاعی هم به این ترتیب کایل واکر، اریک دایر و مگوایر قرار گرفتند که در جام جهانی هم به همین ترتیب به میدان می‌روند مگر آن‌ که مصدومیتی رخ دهد. در خط هافبک ریس جیمز، جود بلینگهام، دکلان رایس و ساکا حضور داشتند. احتمال حضور گریلیش در قلب خط هافبک یا حضور مونت در جناحین وجود دارد.

در خط حمله هم فودن، کین و استرلینگ حضور دارند که بهترین گزینه‌های ساوتگیت هستند و اگر بخواهد تغییری رخ دهد ممکن است آبراهام به آن اضافه شود و یک نفر بیرون رود.

در نهایت اما به نظر می‌رسد ترکیب اصلی انگلیسی‌ها در جام جهانی، با تغییراتی کوچک، به همین ترتیب باشد و کی‌روش می‌تواند با آنالیزی صحیح راه‌های مبارزه با آن‌ها را کشف کند.

انتهای پیام