شهرخبر

روز متفاوت دو لژیونر ایران؛

طیبی و اولادقباد؛ دور از هیاهوی تیم ملی فوتسال در اسپانیا

طیبی و اولادقباد؛ دور از هیاهوی تیم ملی فوتسال در اسپانیا

بر خلاف اعزام پرحاشیه تیم ملی فوتسال ایران به کویت برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، حسین طیبی و مسلم اولادقباد روز آرامی را در جزیره مایورکا اسپانیا پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در حالی بامداد امروز برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا عازم کویت شد که روز گذشته حواشی زیادی را در تهران تجربه کرد؛ از خط خوردن نام محمدرضا سنگ سفیدی تا کنار گذاشتن مصطفی نظری مربی دروازه بان های تیم ملی.

شاگردان شمسایی در نهایت عازم کویت شدند و از امروز تمرینات خود را برای بازی با اندونزی که روز ششم مهر ماه برگزار می‌شود، آغاز می‌کنند.

بر خلاف روز پر استرس و پر حاشیه تیم ملی در تهران، حسین طیبی و مسلم اولادقباد دو لژیونر ایران که از هفته گذشته در تمرینات تیم فوتسال پالما حضور یافته‌اند، روز آرام و متفاوتی را سپری کردند.

طیبی و اولادقباد احتمالاً امروز و در هفته دوم لیگ اسپانیا در بازی با اینترمووی استار در لیست پالما حضور خواهند داشت. این دو ملی پوش، دیروز در مراسمی که از سوی پالما برای تغییر نام باشگاه به «مایورکا پالما» اختصاص داشت، حضور یافتند.

طیبی و اولادقباد؛ دور از هیاهوی تیم ملی فوتسال در اسپانیا
طیبی (نفر سوم از سمت راست) و اولادقباد (نفر پنجم از سمت راست) در عکس یادگاری از مراسم دیروز

همانطور که قبلاً عنوان شد، این تغییر نام به خاطر حضور تیم پالما در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و در جهت جلب حمایت هواداران و مردم جزیره مایورکا و همچنین جذب اسپانسر صورت گرفته است.

طیبی و اولادقباد که از مهره‌های اصلی وحید شمسایی در تورنمنت تایلند بودند، به دور از هیاهو و جنجال اردوی تیم ملی فردا یکشنبه ابتدا از پالما به مادرید می‌روند و سپس از مادرید عازم کویت خواهند شد تا به سایر ملی پوشان اضافه بشوند.