شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انگلیس

چراغ خطر برای انگلیس روشن شد

چراغ خطر برای انگلیس روشن شد

شاگردان کی‌روش در بازی اول او روی نیمکت تیم ملی درخشان ظاهر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی در بازی شب گذشته مقابل اروگوئه نشان داد تغییر کادرفنی در کوتاه مدت هم می‌تواند آغازگر مسیر موفقیت باشد زیرا در همین فاصله کوتاه، این تیم منسجم‌تر و حرفه‌ای‌تر بازی کرد.

درون دروازه، بیرانوند عملکرد خوبی داشت و در نیمه دوم هم عابدزاده در صحنه تک به تک خروج خوبی داشت و در یک صحنه هم با پا مانع از ورود توپ به دروازه ایران شد.

در قلب خط دفاعی شجاع خلیل‌زاده عالی کار کرد و با دفع‌توپ‌های خود باعث شد بازیکنان اروگوئه به ندرت داخل محوطه جریمه صاحب توپ شوند. کنار او کنعانی هم پوشش‌های خوبی انجام داد و چند تکل صحیح خوب زد. در سمت چپ جلالی بسیار با اعتماد به نفس کار کرد و نشان داد در صورت بها دادن می‌توان به او امید داشت. در سمت راست محرمی در هجوم ضعیف بود اما در زمینه کارهای دفاعی آن‌قدر درخشان بود که نونیز هیچ‌گاه نتوانست از آن سمت به سمت دروازه ما هجوم ببرد.

در خط هافبک، بازیکنان به همان شرح وظایف کی‌روش عمل کرد. بازی‌سازی بیشتر از عقب زمین انجام می‌شد و چند باری هم با پاس تک‌ضرب توپ به خط حمله رسید. خط هافبک در این بازی کمتر وظیفه حفظ توپ داشت و به همین دلیل نمره قبولی آن‌‌ها با بررسی فاکتورهای دیگری رقم می‌خورد. جلو خاج صفی و عزت‌اللهی اما قدوس یکی از ستاره‌های درخشان بود. او همچنان با کلاسی متفاوتی نسبت به دیگران بازی می‌کند و بدون ضربات اضافی ریتم را افزایش می‌دهد. نمونه خوب حرکات او هم دریبل در حال حرکت در نیمه اول بود که می‌توانست به گل منجر شود.

در خط حمله سردار مانند همیشه پر تحرکت و فرصت‌طلب نبود. به ندرت صاحب توپ می‌شد و فرارهای چندانی هم انجام نداد. در چپ و راست او هم آن‌چنان تحرکاتی شاهد نبودیم که البته با ورود طارمی ماجرا تغییر کرد و ایران با همون حملات جسته و گریخته اما به شدت با هدف، توانست دروازه حریف را باز کند.

بین بازیکنان تعویض شده نوراللهی با کیفیت و هوشمند کار کرد و پاس‌هایش باعث افزایش ریتم تیمی شد. کریم انصاری‌فرد هم مانند سردار در نیمه اول چندان صاحب توپ نشد زیرا به نظر می‌رسید اصلا استراتژی تیم ایران چیز دیگری است.

در نهایت اما می‌توان به عملکرد شاگردان کی‌روش کاملا نمره قبولی داد و امیدوار بود با توجه به نتایج هم‌گروهی‌ها و آمادگی بالای بازیکنان ایران، اتفاقی بزرگ در جام جهانی رقم زده شود.

انتهای پیام