شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کرونا

مدافعان سلامت در همه‌گیری کرونا حماسه‌هایی به زیبایی ایام دفاع مقدس آفریدند

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا

هفته دفاع مقدس، جلوه گاه برجسته ترین افتخارات ملت بزرگ ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. روشنترین صفحه از این دفتر  نورانی نیز، یاد و خاطره شهیدان و  خون های مطهری است که در پای شجره طیبه انقلاب اسلامی ریخته شد. سلام خدا بر شهیدان و بر شهیددادگان و بر همه‌ً ایثارگران و بر پیشوایان آنان، امام راحل  و‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی.

حماسه هشت ساله دفاع مقدس ، پیروزی را به ملت شریف ایران هدیه کرد و خون مقدس اسوه های ایثار و شهادت، حقانیت جمهوری اسلامی را در جریده تاریخ  به ثبت رساند .

پیام روشن شهدا و ایثارگران آن است که هرجا برای قرب و رضای الهی  تلاش خالصانه شود،  پیروزی و سربلندی به دنبال دارد.
همین روحیه ازخودگذشتگی ،‌ ‌ حضور در میدان های‌ دشوار و فدا کردن‌ منافع‌ شخصی‌ در برابر‌  آرمان های‌ انقلاب اسلامی موجب شد که جامعه سلامت کشور  در  هشت سال  حماسه پایداری و مقاومت با برپایی  بیمارستان های صحرایی و هزاران پست امداد و اورژانس در محورهای عملیاتی و همچنین اعزام رزمندگان خود، همپای دلاورمردان عرصه نبرد، از خط مقدم تا بیمارستان ها،  التیام بخش آلام و جراحات مجاهدان فی سبیل الله باشند و در این راه مقدس،  هزاران  شهید عالیمقام را  به پیشگاه الهی و به ملت ایران تقدیم نمایند.

اتکا و تأسی به همین سرمایه عظیم  سبب شد تا  در  ایام همه گیری کرونا   مدافعان سلامت با  روحیه اخلاص و دلدادگی حاصل از فرهنگ ایثار و شهادت ، تن به آتش بلا بسپارند  و با حفاظت از  هم میهنان خود در برابر هجوم این ویروس منحوس،  حماسه هایی  به زیبایی ایام دفاع مقدس بیافرینند.

ملت ایران خاطره پاک فرماندهان و رزمندگان خداجو  و اسوه های ایثار و مجاهدت خود  از شهدای دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت را که درسنامه ای از فداکاری و عمل به مسئولیت الهی است، همواره زنده نگاه خواهد داشت و راهشان را تا ابد با گام های استوار خواهد پیمود. ان شاالله

بهرام عین اللهی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

 

انتهای پیام