شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم‌ملی

هدف‌مان در لیگ قهرمانی است/ ممکن است انتخابی تیم‌ملی مجددا برگزار شود

سرمربی تیم‌ملی ووشو گفت: با نظر فدراسیون ممکن است انتخابی تیم‌ملی مجددا برگزار شود.

امیر اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشو، درباره آخرین شرایط اردوهای تیم‌ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: با توجه به اینکه بازیهای آسیایی هانگژو به تعویق افتاد مجبور شدیم بعد از برگزاری چند مرحله اردو مجددا تمرینات تیم را تعطیل کنیم ولی قطعا برای حضور موفق در مسابقات پیش‌رو و از جمله بازیهای آسیایی نیاز است که جلسه‌ای را داشته باشیم تا برنامه‌های پیش‌رو را مورد بررسی قرار دهیم.

وی در پاسخ یه این سوال که آیا برای ورود با اردو مجددا رقابتهای انتخابی تیم‌ملی را برگزار خواهند کرد؟ گفت: مشخص نیست همه این موارد باید در جلسه مورد بررسی قرار بگیرد اگر نظر فدراسیون برگزاری دوباره مسابقات و انتخابی باشد، حتما برگزار خواهیم کرد. 

اوجاقی با یادآوری اینکه فدراسیون در تلاش است انگیزه و آمادگی ووشو کاران حفظ شود، بیان کرد: خوشبختانه در اردوهای قبلی ووشو کاران حاضر در اردو هم آمادگی خوبی داشتند و هم انگیزه مناسب برای فدراسیون هم اهمیت دارد که این وضعیت را حفظ کند در همین راستا به زودی رقابت‌های لیگ برتر را خواهیم داشت که در جهت آماده سازی ملی‌پوشان موثر است و هم یک محل درآمد برای ورزشکاران، البته تعدادی از ووشو کاران ما در رقابت‌های دانشجویان جهان حضور دارند که بدون تردید در حفظ انگیزه آنها این حضور بی‌اثر نخواهد بود.

سرمربی تیم پارس جنوبی در پایان درباره شرایط این تیم برای شرکت در مسابقات لیگ نیز گفت: طبق روال هر سال قرار است مسابقات در دو گروه جدا برگزار شود. امسال هم تیم های خوبی در لیگ حضور دارند؛ تیم هایی چون دانشگاه آزاد و پاس ناجا هم مانند سابق با یک شاکله خوب و قوی در حال تدارک برای حضور پگر قدرت در بازیها هستند. پارس جنوبی هم همیشه جزو مدعیان لیگ ووشو بوده امسال هم با همین هدف قدم در مسابقات خواهد گذاشت فقط با این تفاوت که ما در دو سال اخیر بیشتر از بازیکنان جوان و بومی بهره بردیم اما امسال تقریبا شکل تیم را تغییر دادیم و از سایر ووشو کاران نیز استفاده خواهیم کرد. هدف ما قهرمانی است امیدوارم تغییرات شرایطی را فراهم کند که بتوانیم روی سکوی قهرمانی بایستیم.

انتهای پیام/