سرمربی استقلال در نقش کارلوس کی روش

در روزهای تعطیلی لیگ برتر همه تیم ها کار خود را جلو می‌برند تا بتوانند برای هفته هفتم آماده شوند، استقلالی ‌ها نیز زیر نظر ریکاردو ساپینتو تمرینات خود را انجام می‌دهند و دیروز هم در یک مسابقه تدارکاتی به میدان رفتند.

نکته قابل توجه درباره تمرینات استقلال پنهان کاری های ریکاردو ساپینتو است. سرمربی پرتغالی استقلال برای آنکه تیمش به حاشیه نرود و بتواند لیگ را با قدرت از سر بگیرد، تیم خود را از نظرها دور کرده و به صورت محدود اخبار و تصاویر تمرینات و مسابقات به رسانه‌ها داده می‌شود.بازی دوستانه استقلال نیز دیروز در ورزشگاه آرارات تهران برگزار شد؛ دلیل این تصمیم هم مخفی ماندن ترکیب و تاکتیک‌های تیمی ساپینتو بود.

با توجه به اینکه در صورت برگزاری بازی در مجموعه ورزشی انقلاب احتمال حضور هواداران و خبرنگاران وجود داشت، ساپینتو تصمیم گرفت تیمش را برای برگزاری بازی دوستانه به ورزشگاه آرارات که کاملا اطرافش بسته است و هیچ کس اجازه ورود به مجموعه را پیدا نمی‌کند، ببرد. استقلال از ۶ بازی گذشته خود در لیگ برتر ۱۱ امتیاز کسب کرده و در رده سوم قرار دارد. ساپینتو بسیار علاقه مند است در شروع دوباره لیگ هم بتواند امتیازات خوبی جمع کند و به همین خاطر تیمش را مخفی کرده تا مقابل گل‌گهر بهترین شرایط را تجربه کند.

سرمربی استقلال در نقش کارلوس کی روش