شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیویورک#رئیسی

معاون اجرایی رئیس جمهور: با سفر رئیسی به نیویورک شاهد برون رفت بسیاری از مشکلات هستیم/ باید مراقب و مواظب باشیم تا توطئه های دشمن را ناکام کنیم

معاون اجرایی رئیس جمهور: با سفر رئیسی به نیویورک شاهد برون رفت بسیاری از مشکلات هستیم/ باید مراقب و مواظب باشیم تا توطئه های دشمن را ناکام کنیم

صولت مرتضوی گفت: سفر آقای رئیس جمهور به مجمع عمومی سازمان ملل و حضور ایشان در سازمان ملل و ارتباط وسیعی که با سایر کشور ها در حال شکل گیری است، شاهد توفیق در تمام مولفه های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و برون رفت بسیاری از مشکلاتی که اساسا برای جمهوری اسلامی ایران ساخته اند، هستیم.

سید صولت‌مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس سازمان‌ملل گفت: در هفته های گذشته دولت محترم به نمایندگی از جمهوری اسلامی توفیقات مطلوب و متنوعی را به دست آورد. حضور آقای رئیس جمهور در اجلاس شانگهای و عضویت رسمی جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس بستر بسیار مناسبی را در حوزه ارتباط با کشورهای جهان و برون رفت از نظام تک قطبی و حاکم بر جهان رقم زد. 

وی در ادامه گفت: علاوه بر آن در سفر آقای رئیس جمهور به مجمع عمومی سازمان ملل و حضور ایشان در سازمان ملل و ارتباط وسیعی که با سایر کشور ها در حال شکل گیری است، شاهد توفیق در تمام مولفه های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و برون رفت بسیاری از مشکلاتی که اساسا برای جمهوری اسلامی ایران ساخته اند، هستیم. 

مرتضوی با اشاره به جنجال ضد انقلاب ها در نیویورک خاطر نشان کرد: اساسا از بدو جمهوری اسلامی، دشمنان ما خصوصا رژیم صهیونستی به واسطه اجانب داخلی و خارجی همواره دنبال این هستند که توفقیات جمهوری اسلامی را کمرنگ جلوه بدهند و نقاط قوت ما را تبدیل به ضعف کنند. در مقاطعی که مردم باید شاهد بسیاری از موفقیت ها باشند و احساس توفیق وخوشحالی کنند همواره طراحی می کنند که این توفیقات را بر کام ملت شیرین جلوه ندهند. 

وی در پایان افزود: باید ما مراقب و مواظب باشیم و در خدمت مردم باشیم تا توطئه های دشمن را ناکام کنیم.

انتهای پیام/