شهر خبر

ایران بازی با روسیه را رد کرد/اعلام زمان اعزام تیم ملی فوتبال به جام جهانی

ایران بازی با روسیه را رد کرد/اعلام زمان اعزام تیم ملی فوتبال به جام جهانی

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال اعلام کرد: تیم ملی فوتبال ایران ۲۵ آبان راهی جام جهانی قطر می‌شود و به همین دلیل نمی‌تواند با تیم ملی روسیه دیدار کند.

به گزارش مشرق، مهدی محمدنبی با اعلام جزئیات برنامه‌ریزی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای این تیم گفت: تاریخ اعلامی روسیه برای دیدار دوستانه فوتبال با ایران ۲۵ آبان بود که در این تاریخ تیم ملی به قطر می‌رود و ما نمی‌توانیم با روسیه بازی کنیم. باید پنج روز زودتر در قطر باشیم که شرایط خودمان را هماهنگ کنیم و با خیال راحت در ۳۰ آبان به مصاف انگلیس برویم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال همچنین اعلام کرد: تیم ملی فوتبال در عوض ۲۰ آبان با یکی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس دیدار دوستانه انجام می‌دهد.

او درباره حضور بازیکنان ملی‌پوش شاغل در لیگ برتر در اردوی تیم ملی در حین برگزاری لیگ برتر ایران نیز گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با مسئولان سازمان لیگ داشتیم. با توجه به تقویمی که کی‌روش پیش‌بینی کرده است، تقویم لیگ هم به تناسب تقویم تیم ملی دچار تغییراتی شد. مسئولان سازمان لیگ کشور با مدیران باشگاه‌ها صحبت کردند و کی‌روش به طور اختصاصی با مربیانی که بازیکنان داخلی را در تیم ملی دارند، صحبت کرده که این بازیکنان در هفته چند روز در اختیار تیم ملی باشند.

محمدنبی افزود: حتما بازیکنان داخلی باید چند روز در هفته در اردوی تیم ملی باشند که شرایط فنی آن‌ها بررسی شود.

منبع: ایسنا