شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انرژی

شخصیت لبنانی:

جهان زمستان سختی را پیش رو دارد، باید آماده شویم!

جهان زمستان سختی را پیش رو دارد، باید آماده شویم!

وئام وهاب رئیس حزب توحید عربی لبنان با اشاره به سخنان اخیر دبیرکل سازمان ملل، گفت: این سخنرانی بسیار مهم بود، به ویژه از این جهت که ما زمستان سختی را در دو بخش انرژی و غذایی پیش رو داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه النشره، وئام وهاب رئیس حزب توحید عربی لبنان با اشاره به سخنان اخیر دبیرکل سازمان ملل، گفت: این سخنرانی بسیار مهم بود، به ویژه از این جهت که ما زمستان سختی را در دو بخش انرژی و غذایی پیش رو داریم.

وی در ادامه تاکید کرد: باید خودمان را آماده کنیم و کمربندهایمان را ببندیم، چون از همه جهات در برابر یک زمستان سخت و دشوار قرار گرفته ایم.

گفتنی است نشست مجمع عمومی سازمان ملل روز گذشته با سخنرانی آنتونیو گوترش آغاز شد. دبیرکل سازمان ملل هشدار داد که تحت تاثیر افزایش چشمگیر قیمت کالاهای اساسی، گرمایش زمین و ادامه درگیری‌های نظامی، جهان به سوی زمستان نارضایتی می‌رود.

گوترش در سخنرانی افتتاحیه مجمع عمومی ضمن ستایش از تلاش‌ها برای اقدامات هماهنگ بین‌المللی، در مورد وضعیت وخیم کره زمین هشدار داد.

وی در این باره تاکید کرد: یک زمستان نارضایتی برای سراسر جهان در افق دیده می‌شود. اعتماد در حال فروریزی است، نابرابری در حال انفجار و سیاره ما در حال سوختن است. مردم رنج می‌کشند و طبق معمول اقشار و افراد آسیب‌پذیر بیش از همه تحت تاثیر این وضعیت قرار می‌گیرند.