شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#والیبال#ساحلی

آغاز فعالیت والیبال ساحلی بانوان در ایران

آغاز فعالیت والیبال ساحلی بانوان در ایران

تور ملی والیبال والیبال ساحلی زنان مهرماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و نمایندگان استان‌های مختلف کشور برای نخستین بار حضور در این مسابقات را به صورت رسمی تجربه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، راه‌اندازی مسابقات والیبال ساحلی زنان یکی از برنامه‌های فدراسیون والیبال بود که از سال 99 کارهای مقدماتی آن شروع شد.

افزایش سطح علمی و فنی داوران والیبال ساحلی، آماده‌سازی کمپ‌های مناسب برای برگزاری مسابقات و تمرینات تیم‌های والیبال ساحلی زنان در بسترهای مناسب فرهنگی و محیطی، از جمله اقدامات فدراسیون والیبال در این زمینه از سال 99 تا کنون بود.

همچنین مجوزهای لازم به هیئت‌های استانی داده شد تا مسابقات والیبال ساحلی زنان را در شرایط مناسب برگزار کنند تا با شناسایی استعدادها، زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های مختلف سنی این رشته مهیا شود.

این روند در سال جاری نیز پیگیری شد و پس از آماده‌سازی زمین‌ ساحلی فدراسیون، نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی زنان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود تا مهرماه وعده داده شده محقق شود و نخستین مسابقات رسمی والیبال ساحلی زنان از 9 تا 11 مهر در زمین‌ ساحلی فدراسیون برگزار شود.

انتهای پیام/